Σπατάλη Ευχών

5 07 2014

Υπάρχει ένα κομβικό σημείο στη ζωή σου (εκεί λίγο μετά τα mid-twenties) που οι άνθρωποι γύρω σου αρχίζουν να αναρωτιούνται απροκάλυπτα μπροστά σου πλέον, πότε επιτέλους θα σοβαρευτείς, να γνωρίσεις μια καλή κοπέλα, να κάνεις μια σχέση.

Το πρόβλημα με την παραπάνω απορία είναι ότι οι άνθρωποι που την εκφράζουν λειτουργούν λες και η συνιστώσα των ευχών τους να «σοβαρευτείς» (ό,τι και αν σημαίνει αυτό για αυτούς) λειτουργεί ως καταλύτης για να αλλάξεις τις κοσμοθεωρίες σου.

Αλλά η ζωή και πιο συγκεκριμένα τα θέλω μας, δεν αλλάζουν επειδή κάποιος το ευχήθηκε αρκετά δυνατά.

Η ζωή μου (και σου, και του, και της, και μας) δεν είναι βγαλμένη από τις σελίδες του Μυστικού.

Οι απόψεις και οι κοσμοθεωρίες που χτίζαμε τα χρόνια πριν φτάσουμε στα mid-twenties μας, με το απόσταγμα των εμπειριών και των επιθυμιών μας για μαγιά,  δε θα αλλάξουν αν αρχίσουμε να κάνουμε θετικές σκέψεις και σταματήσουμε να έλκουμε αρνητική ενέργεια.

Πρώτα απ’ όλα γιατί αυτά τα περί ενέργειας του σύμπαντος είναι μπούρδες με PhD αλλά και γιατί ακόμα και αν δεν ήταν, αν κάτι συνεχίζει να σε κάνει ευτυχισμένο, χωρίς να σου καταστρέφει τη ζωή, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αρχίσεις να βλέπεις μια στάση ζωής σου ως αχίλλειο πτέρνα σου, απλά και μόνο γιατί πέρασε Χ διάστημα από τότε που πήρες για πρώτη φορά ανάσα εκτός εμβρυακού σάκου.

Δεν έχω ανάγκη από ευχές και (συνήθως) ευγενικά σκουντήγματα να πάρω τη ζωή μου και τις σχέσεις μου στα σοβαρά. Ούτε και εσύ το έχεις ανάγκη.

Δε μου αρέσει να κατέχομαι. Να δίνω λογαριασμό σε καμία και να ορκίζομαι αιώνιες αγάπες που μπορεί να λήξουν αν αύριο το πρωί ξυπνήσω με αλλαγμένα μυαλά. Οι άνθρωποι αναζητούν τη σιγουριά και την ασφάλεια και τις περισσότερες φορές αρκούνται στο να παραμυθιάζουν τον εαυτό τους ότι τη βρήκαν. Θέλουν να ανήκουν κάπου και να τους ανήκει κάποιος.

Εγώ, από την άλλη, θέλω να ανήκω αποκλειστικά στον εαυτό μου. Μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα σε θέλω τώρα αλλά δε μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα σε θέλω και μεθαύριο. Και η πικρή αλήθεια είναι ότι κανείς δε μπορεί να στο υποσχεθεί αυτό.

Σε όλες μας τις επιλογές στη ζωή υπάρχουν αρνητικά. Το θέμα όμως δεν είναι το πώς ζεις τη ζωή σου, αλλά το αν είσαι ευτυχισμένος με τον τρόπο που τη ζεις. Εγώ μπορεί να μην έχω κάποια να κάνω σχέδια για το άγνωστο μέλλον και εσύ μπορεί να νιώθεις νοσταλγιά για την εποχή που δεν είχες να δώσεις λόγο σε κανέναν και το φλερτ με μια ενδιαφέρουσα άγνωστη σε ένα μπαρ δε θα ήταν θέμα τσακωμού στο κρεβάτι για δύο μήνες.

Το κόστος ευκαιρίας του να ζεις όπως γουστάρεις τη ζωή σου είναι οι εμπειρίες που δε θα γευτείς ποτέ.

Οι απόψεις αλλάζουν και οι κοσμοθεωρίες συμβιβάζονται με τα εκάστοτε θέλω σου, αλλά για τώρα οι ευχή μου είναι να σταματήσουν να χαραμίζονται οι ευχές των άλλων σε θέματα που δεν τους αφορούν.

Ας αφήσουμε ήσυχο το σύμπαν και ας αφιερώσουμε το χρόνο και τις ευχές μας σε κάτι σημαντικότερο από το αν εγώ και εσύ έχουμε γκόμενα, με σοβαρές προοπτικές να γίνει η μητέρα των 1,5 παιδιών που μας αντιστοιχούν στατιστικά.

Σκοπεύω να ζήσω τα χρόνια μου σε αυτόν τον πλανήτη όπως ακριβώς επιθυμώ

Το ίδιο σε συμβουλεύω να κάνεις και εσύ – ακόμα και αν, ή μάλλον ανεξάρτητα από το αν, τα θέλω σου είναι στην αντίπερα όχθη από τα δικά μου.

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

12 07 2014
kat.

φυσικά και δεν έχεις ανάγκη από ευχές. έχεις ανάγκη από ηρεμία και καθαρό μυαλό για να αξιολογήσεις το «καλό» όταν αυτό σου έρθει.. αποδεδειγμένα ποτέ κανείς πρόκοψε όταν τον πίεσαν να κάνει κάτι πιο.. σοβαρό στη ζωή του!

14 07 2014
Nam3l3ss

Όχι μόνο κανείς δεν πρόκοψε, αλλά οι περισσότεροι καταστράφηκαν από την προσπάθεια να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των Άλλων.
Δε μου αρέσει αυτή η προοπτική. Καθόλου.

Σχολιάστε

