Έλα ντε!

6 03 2013

Μου τη δίνουν απίστευτα οι ερωτήσεις τύπου «Γιατί μου το έκανε αυτό;»

Ακόμα περισσότερο μου τη δίνουν οι all-time low, self-loathing ερωτήσεις τύπου «Γιατί την/τον αφήνω να με πληγώνει;»

Και όχι γιατί είμαι μαλάκας, αδιάφορος κρετίνος που χέστηκε για τον πόνο του άλλου. Κάθε άλλο.

Αλλά γιατί η μοναδική απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις δεν μπορεί να είναι άλλη από

«Έλα ντε;»

Και αν υπάρχει μια κατηγορία πραγμάτων που σιχαίνομαι, είναι αυτή που η απάντηση «έλα ντε» είναι το μοναδικό που μπορείς να πεις σε οποιοδήποτε τις θέτει ανάμεσα σε αναφιλητά και εμβρυακή στάση στον καναπέ του σπιτιού σου.

Έλα ντε!

Γιατί τον αφήνεις το μαλάκα να σε μειώνει; Γιατί ενώ όλες σου οι άλλες κινήσεις στη ζωή είναι για μπροστά, τον αφήνεις να σε τραβάει συνέχεια πίσω;

Γιατί την αφήνεις την καριόλα να σε διώχνει και να σε φωνάζει όποτε της κάνει κέφι; Γιατί ενώ εσύ την αγαπάς την αφήνεις κάθε φορά να φύγει με το πρώτο «θέλω λίγο χρόνο» και να επιστρέφει κάθε που ο Δίας είναι στο 10ο οίκο του;

 

Αλλά, βασικά, γιατί μένεις, υπομένεις και επιμένεις κάτι που 1000 σε χαλάει και μία σε φτιάχνει;

 

Γιατί είσαι ερωτευμένος/η, μου λες. Γιατί αγαπάς. Γιατί είναι κάτι διαφορετικό. Γιατί θα αλλάξουν τα πράγματα με τον καιρό.

 

Και η απάντησή μου;

Ποιά θέλεις να είναι;

Να σε κρατήσω και εγώ στάσιμη; Να σου πω «θέλω λίγο χρόνο» να σκεφτώ την απάντησή μου;

Αυτά αλλού.

Εγώ θα σου πω μονάχα αυτό:

Σκατά θα αλλάξουν.

Ο Έρωτας από την Απόλυτη Βλακεία είναι 2 τσιγάρα δρόμος.

Και εσύ την έχεις κάνει προ πολλού από τον Έρωτα για ατέρμονο μάδημα μαργαρίτας στην κεντρική πλατεία της Απόλυτης Βλακείας, όπου πάντα σου βγαίνει ότι σ’αγαπάει – ωπ και ένα περισσεύει!

 

Με πονάει να σε βλέπω να αυτοκαταστρέφεσαι, ρε. Γιατί είσαι φίλος μου και σ’αγαπάω.

Με πονάει πολύ που δε μπορώ να σου αλλάξω τα μυαλά.

Αλλά εκείνο το «αυτό-» μπροστά στο «καταστρέφεσαι» μου στερεί τη δυνατότητα να σου χτυπήσω το τασάκι στο κεφάλι για να συνέλθεις – γιατί είναι επιλογή σου να κάθεσαι να σε καταστρέφουν.

Αν δεν ήξερες, αν δεν έβλεπες και αν δεν τα ‘τρωγες στη μάπα, αν δεν ήλπιζες και δεν έτρεφες ψευδαισθήσεις, αν όλα γίνονταν πίσω από την πλάτη σου, θα καθάριζα εγώ για πάρτη σου – όπως θα καθάριζες και εσύ για πάρτη μου.

Τώρα όμως που επιλέγεις εγώ δε μπορώ να σου πω τίποτα άλλο παρά ένα μεγάλο «έλα ντε;»

Και να σου προτείνω ίσως και να επισκεφτείς έναν πραγματικό ψυχολόγο – γιατί τα φιλικά, ιμιτασιόν υποκατάστατα του ψυχολόγου, μάλλον πλέον δε σε καλύπτουν…

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

6 03 2013
klailia

δεν βρεθηκες ποτε σε αυτη τη θεση?

6 03 2013
Nam3l3ss

Ειλικρινά;
Όχι.

Σαφώς, βέβαια, υπήρξαν περιπτώσεις που ένιωσα ότι η άλλη με μειώνει.
Αλλά να φτάσω στο σημείο να βλέπω ξεκάθαρα πια ότι το κάνει μονίμως, ότι με δουλεύει κανονικά και εγώ πέφτω κάθε φορά, όχι μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ποτέ δεν έχω βρεθεί σε αυτή τη θέση. Θυμάμαι μικρότερος μια από τις πρώτες μου σχέσεις τελείωσε (και) για αυτό το λόγο – και να’ναι καλά ο Χ. και η Τ. που τους τράβαγα σε ό,τι καφετέρια υπήρχε γύρω από τα σπίτια μας γιατί το σπίτι δε με χώραγε με τίποτα και ήθελα να τα λέω ξανά και ξανά μέχρι να τη βγάλω από το κεφάλι μου. Μου πήρε κανα μήνα και όλο αυτό, αλλά τα κατάφερα.

Γιατί;
Ξέρω ‘γω; Εγωισμός; Φόβος; Το γεγονός πως δε «δίνομαι» εύκολα; Πως κρατάω μονίμως πισινές; Και πως τελικά χάνω τα μισά ωραία μιας σχέσης γιατί δε θέλω να ανοιχτώ πολύ; Μπορεί κάτι από αυτά. Ή και όλα αυτά.

Εννοείται πως δεν έχω το μυστικό της επιτυχίας. Ούτε και πιστεύω ότι αυτά που κάνω εγώ είναι «υγειή» – το να μη δίνεσαι ολοκληρωτικά σε εκείνη που ξέρεις πως αγαπάς γιατί φοβάσαι μη στη φέρει είναι το ίδιο ανώμαλο με το να δίνεσαι σε κάποιον/α που αποδεδειγμένα θα στη φέρει.

Το να εθελοτυφλείς το καταλαβαίνω – δεν το ενστερνίζομαι αλλά το καταλαβαίνω. Αλλά το να μένεις και να επιμένεις, όταν βλέπεις και παραδέχεσαι και εσύ το πόσο λάθος είναι η άλλη ή ο άλλος για εσένα και να αναρωτιέσαι χρόνια ολόκληρα γιατί σου φέρεται έτσι, ε αυτό όχι, δε μπορώ να το καταλάβω.

Σχολιάστε

