Lately…

2 11 2008

…γουστάρω τρελά το τραγούδι της Ελεονώρας Ζουγανέλη, «Έλα«.

Είχα καιρό να ακούσω τραγούδι από νέα/ο Ελληνίδα/Έλληνα καλλιτέχνη  -αν θυμάμαι καλά από την Ασπιρίνη της Μποφίλιου- που να με κάνει να σκεφτώ πως η ελληνική μουσική δεν έχει πεθάνει οριστικά χωρίς ελπίδα νεκρανάστασης. Από την άλλη όλα αυτά μπορεί να είναι οι «τελευταίες αναλαμπές» μιας μουσικής βιομηχανίας που λούζει με χρυσό τα σκουπίδια της αλλά… what if όλα αυτά είναι οιωνοί μιας much neded καλλιτεχνικής αναγέννησης σε μια εποχή στεγνή από συναίσθημα;;

Μοναδική ένσταση η συμμετοχή του Πάνου Μουζουράκη που μοιάζει άχρωμη και…well…άχρηστη. Αυτό βέβαια δε λέει τίποτα για τον ίδιο τον Πάνο, ο οποίος οφείλω να ομολογήσω πως κάποτε που τον είχα δει στο Σταυρό του Νότου τα έλεγε σαν πραγματικός showman.

«Eλα, δεν αντέχω έξω να ‘μαι πάλι
Έλα, δεν περνάω καλά με φίλους βράδυ
Έλα, ήταν λάθος μου πως με κουράζεις
Έλα και μισώ τη τόση ελευθερία…»

Ελεονώρα Ζουγανέλη – Έλα (με τον Πάνο Μουζουράκη)

PS: Check out και το video clip του κομματιού που αποτελείται από ένα μονταζ με φιγούρες από free jumpers. Άσχετο με το τραγούδι, αλλά εξαιρετική έμπνευση.

Ενέργειες

Information

10 Σχόλια

2 11 2008
RaZzMaTaZz

τον Μουζουράκη να πας να τον δεις στην παράσταση «Ήρωες». κοίτα και στο blog του Balidor που γράφει σχετικά, one of the BESTEST shows i’ve ever been to. πέραν τούτου δε θα σχολιάσω περί επιλογής ελληνικής μουσικής, άλλωστε κι εγώ εδώ στα ξένα έχω αλλοτριωθεί και ξυπνάω κάτι πρωινά μ’ ένα hangover the size of Texas και ακούω Αλκίνοο-ρινίτιδα-Ιωαννίδη, μεγάλο δέντρο ο στεναγμός, μεγάλη και η σκιά του κτλ κτλ. HOWEVER, αν επιθυμείς αξιοπρεπείς προτάσεις για τα ευαίσθητα και με EBTG γαλουχημένα αυτάκια σου, άκου τη σοφή γέρο-RaZz που είναι από τα Εξάθλεια και ξέρει από καλές κιθάρες:
1. http://uk.youtube.com/watch?v=bIEOZCcaXzE
2. http://uk.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY
3. http://uk.youtube.com/watch?v=qg73872lq5c (μη σου φανεί υπερβολικά χαζοχαρούμενο, δώστου μια ευκαιρία, είναι popάκι τρελό)
4. http://uk.youtube.com/watch?v=efmhbl8rM4s (fatality. άκουσε το ΟΛΟΚΛΗΡΟ)

2 11 2008
RaZzMaTaZz

και απαιτώ το σχόλιό μου να ανασυρθεί απ’ τα έγκατα του σπαμ φίλτερ που το έστειλε η πληθώρα των γιουτιούμπ λίνκιων και να εγκριθεί πάραυτα.

2 11 2008
Nam3l3ss

χα χα χα
To WordPress μου ζήτησε να «μετριάσω» το μήνυμά σου.
Αυτή η μετάφραση στα ελληνικά gets me every time.

Για τον Μουζουράκη σου είπα. Τα καλύτερα έχω να πω γενικότερα. Απλά στο συγκεκριμένο κομμάτι δε νομίζω πως χρειαζόταν. Το θέμα είναι να κάνεις μια συμμετοχή κάπου γιατί αν δεν την κάνεις το τραγούδι μένει «μισό». Στη συγκεκριμένη περίπτωση απλά…το τραγούδι ήταν έτοιμο και πριν συμμετάσχει, that’s all.

Τι σου κάνανε τα ξένα Razzy;
Αλκίνοο;;
What’s next;
ΠΥΞ ΛΑΞ, ίσως;;;
χαχαχαχα

το τελευταίο κομμάτι ήταν πραγματικά fatality. Νιώθω τα χέρια μου και τα πόδια μου κομμένα από τη ρίζα, σα να έπαιζα Mortal Kombat. Για αυτια δε μιλάω καν. Έχω σβήσει από τη μνήμη μου και την αίσθηση του να ακούς μετά από αυτό (αν και ήδη είχα αρχίσει να χάνω ακουστική επαφή με τη πραγματικότητα από τον «Παπαγάλο» των Mazoo. Απλά η Έφη ήρθε και με αποτελείωσε!)

Thanks για τις προτάσεις!

2 11 2008
Nam3l3ss

btw, Sex on Fire kicks ass!!

2 11 2008
lena_zip

Όντως ωραίο το τραγούδι. Και αυτή η κοπέλα έχει ένα πρόσωπο τόσο όμορφο και γλυκό που δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της. Θέλω να ελπίζω πάντως ότι η ελληνική μουσική αναγεννάται. Το έχει ανάγκη.

5 11 2008
Balidor

ΓΑΜΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!

6 11 2008
Balidor

Τι εννοούσα με το προηγούμενο ποστ;
ότι καθε φορά που το ακούω ανατριχιάζω…
εμένα η προσθήκη του Μουζου, με αρέσει αρκετά μπορώ να πω!

Το κλιπάκι αυτό που αναφέρεις μήπως ειναι fan-video?
Γιατι εγώ έχω βρει άλλο που ειναι rip απο το Mad-Bliax Tv!

6 11 2008
Nam3l3ss

Τι να λέμε τώρα.
Αν ο άνθρωπος έχει φωνή, είναι ευλογημένος από τους Θεούς!
Η τύπισσα φωνάζει «Έλα» και είμαι έτοιμος να τρέξω.

Δεν ξέρω για το κλιπάκι.
Εγώ αυτό που έχω δει παντού στο net και στο MTV μια φορά (ω ναι, υπάρχει ελπίδα το ελληνικό MTV να μη γίνει MadTrash Tv) ήταν αυτό.
Πάντως, αν και πολύ καλό, λίγο άκυρο με το τραγούδι (αν όντως είναι το official).

14 11 2008
Me:moir

Εμένα μου αρέσει το tattoo στο χέρι της 🙂

18 11 2008
Nam3l3ss

Ναι, ακόμα και αυτό έχει τη χάρη του :p

Σχολιάστε

