Googlewashing

23 09 2008

Αγαπητέ αναγνώστη,

Απευθύνομαι σε εσένα που έρχεσαι εδώ (προφανώς κατα λάθος) ψάχνοντας στο google λέξεις κλειδιά. Allow me to clear up some things:

  • ΔΕΝ ξέρω ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος αυτοκτονίας (και χαιρομαι γι’αυτό γιατί ύπήρχαν φάσεις στη ζωή μου που αν τον ήξερα, μάλλον θα τον είχα χρησιμοποιήσει)
  • ΔΕΝ θα βρεις εδώ «σέξυ photos» του Πολύδωρα, του σέξυ πολιτικού (ανωμαλία που βαράει ο κόσμος ώρες ώρες!)
  • ΔΕΝ ξέρω «πού είναι» (απάντηση στην ερώτηση που έχει φέρει κάποιον 4-5 φορές στο blog μου)
  • ΔΕΝ ξέρω ποια είναι τα κορίτσια των Mazoo & The Zoo, δεν έχω διευθύνσεις και τηλέφωνα και κυρίως
  • ΔΕΝ ΕΧΩ γυμνές photos τους αλλά επίσης
  • ΔΕΝ ΕΧΩ mp3 τους
  • ΔΕΝ μπορώ να σε βοηθήσω πάνω στο θέμα «ΜΟΥΝΙ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ»
  • ΔΕΝ έχω κανένα ελληνικό mp3 με τίτλο «Δεν ξέρω ποιό είναι mp3»
  • ΔΕΝ γνωρίζω καθόλου από «ελληνικές ρούμπες»
  • ΔΕΝ πουλάω ναρκωτικά, οπότε σταμάτα να ψάχνεις «online κατάστημα ναρκωτικά» (κάτι σαν το Play.com ψάχνεις; Tύπου Drug.com?)
  • Η Rachel τα ξαναβρήκε με τον Ross, η Monica και ο Chandler υιοθέτησαν δύο παιδιά και ετοιμάζονται για τη μετακόμιση στα προάστια και η Phoebe με τον Joey…well…εκεί τίποτα ιδιαίτερο (αν και θα μποροούσες να είχες βρει απάντηση πιο γρήγορα από κάποιο άλλο site)
  • ΔΕΝ ξέρω τι είναι το YOUFUCK (κάτι σαν το «you suck!»; )
  • ΔΕΝ μπορώ να σε βοηθήσω αν εσύ νιώθεις πως δε σ’αγαπάει κανείς. Και να σου πω και κάτι άλλο; Κανείς δε μπορεί. Τουλάχιστον, κανείς online.
  • ΔΕΝ ξέρω τι είναι το Gaydar (διόρθωση: μόλις έμαθα. ΧΑ χα χα χα!)
  • ΔΕΝ έχω site για γνωριμίες
  • ΔΕΝ έχω γυμνές φωτογραφίες των: Jake Gyllenhaal, Alanis Morissette, Placebo, Thom Yorke, PJ Harvey και Chris Martin.

Αυτά!

Και τώρα που το ξέρεις, please ψάξε αλλού.

Thanks!


Ενέργειες

Information

5 Σχόλια

23 09 2008
lena_zip

Τι τραβάς κι εσύ φίλε μου;!

28 09 2008
;)

LOL

29 09 2008
bliss

lol 🙂

1 10 2008
Me:moir

Τρομερό ποστ. Νομίζω πρέπει να το μετατρέψεις σε μπλογκο-παίχνιδο και να προσκαλέσεις καμιά 10αριά ακόμη. Θα γελάσουμε τρελά. :–)

7 03 2009
mami

mamistero post
ta cpas

Σχολιάστε