Η Μέθοδος της Στρουθοκαμήλου

8 06 2008

Ο Σαρτρ κάποτε είπε πως «η κόλαση είναι οι άλλοι» και πραγματικά αυτη είναι μια από τις πιο διαχρονικές ιδέες.

Σήμερα, το «τεράστιο» θέμα που απασχολεί τον κόσμο μας, τον κατά τα άλλα τέλειο και αγγελικά πλασμένο κόσμο μας, που έχει πια λύσει όλα του τα προβλήματα – ή, με άλλα λόγια, έχει χώσει το κεφάλι βαθιά στο έδαφος ως άλλη στρουθοκάμηλος – είναι ο γάμος μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.

Είπαμε, όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίσοι απλά κάποιοι σε αυτό τον κόσμο είμαστε περισσότερο ίσοι από κάποιους άλλους.

Μέσα στη φασαρία και το σούσουρο αυτών των ημερών άκουσα μια φράση που μου έκατσε απίστευτα άσχημα.

Μια φίλη μου μου είπε: «Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους gay. Απλά δε μου αρέσει να το βλέπω.»

LOL!!

Δηλαδή, με λίγα λόγια, ξέρετε τι σημαίνει αυτό;; Είναι ωραίο όταν η τέλεια κοινωνία μας γνωρίζει το τι συμβαίνει αλλά κάνει πως δεν το βλέπει. Τότε τα δέχεται όλα και δεν υπαρχουν προβλήματα. Όταν όμως τα «κρυφά» αρχίζουν να ζητάνε φως τότε το πράγμα αλλάζει. Είναι σα να ζητάς από τη στρουθοκάμηλο να βγάλει το κεφάλι από το έδαφος και να αντιμετωπίσει τους φόβους της κατάματα.

Πόσο υποκριτές είμαστε; Πόσο λανθασμένη άποψη έχουμε στο μυαλό μας; «Ότι δε βλέπω δεν υπάρχει»…

Δε θα σας κουράσω άλλο. Η αποψή μου είναι απλή. Ποτέ μου δεν μου άρεσε η υποκρισία. Τη θεωρώ ένα από τα χειρότερα ελαττώματα του ανθρώπου. Σε συνδυασμό μάλιστα με την εθελοτυφλία, η πολιτισμένη μας ζωή μπαίνει για τα καλά στη ζώνη του λυκόφωτος.

Είμαι υπέρ των γάμων των ομοφυλοφίλων, λοιπόν. Είτε ο κόσμος θέλει να το λέει γάμο είτε συμφωνητικό συμβίωσης είτε… ιμαμ μπαϊλντι (αν αυτό κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν καλύτερα). Γιατί;

Γιατί πάντα γούσταρα τους ανθρώπους που έχουν τα αρχίδια να ζητήσουν αυτό που είναι δικαιωματικά δικό τους και όμως η πλειοψηφία θεωρία πως , αν το αποκτήσουν, πρόκειται περί χάρης εκ μέρους τους.

Μπορεί να μην είμαι gay, οπότε να μη με ενδιαφέρει ο γάμος των ομοφυλοφίλων άμεσα, αλλά μια κοινωνία λειτουργεί πιο σωστά όταν κανένα μέλος της δε νιώθει πως τα άλλα το θεωρούν κατώτερο, ανώμαλο ή ντροπιαστικό. Και δεν είναι μόνο οι gay. Δεν είναι μόνο αυτό το θέμα.

Ξέρετε τι είχε γράψει κάποτε ο Martin Niemöller, Γερμανός πάστορας και αντι-Ναζιστής; (συγχωρήστε τη μετάφραση, είναι δική μου προσπάθεια).

Όταν ήρθαν οι Ναζί για τους κομμουνιστές,
παρέμεινα σιωπηλός:
Δεν ήμουν κομμουνιστής.

Όταν φυλάκισαν τους σοσιαλδημοκράτες
παρέμεινα σιωπηλός:
Δεν ήμουν σοσιαλδημοκράτης.

Όταν ήρθαν για τα συνδικάτα,
δεν μίλησα:
Δεν ήμουν σε συνδικάτο.

Όταν ήρθαν για τους Εβραίους,
παρέμεινα σιωπηλός:
Δεν ήμουν Εβραίος.

Όταν ήρθαν για εμένα,
δεν υπήρχε πια κανένας για να μιλήσει για εμένα
.

Τέλος, να θυμίσω στους αγαπητούς αναγνώστες πως έναν ολόκληρο αιώνα και κάτι πριν οι γυναίκες δεν είχαν το δικαίωμα ψήφου, ενάμιση σχεδόν αιώνα πριν οι έγχρωμοι δούλοι της Αμερικής δεν είχαν απολύτως κανένα δικαίωμα και πως σχεδόν μέχρι ενάμιση με δύο αιώνες πριν άνθρωποι πέθαιναν στην γκιλοτίνα ή καίγονταν στην πυρά επειδή η Ιερά Εξέταση τους έβρισκε αμαρτωλούς απλά επειδή δεν πίστευαν στο «Θεό της πλειοψηφίας».

Ετοιμάστε λοιπόν ξανά τις γκιλοτίνες, ανάψτε φωτιές και μαζευτείτε σε ομάδες για να δείτε το θέαμα ή απλά ανοίξτε τα μάτια και συνειδητοποιήστε πως οι gay είναι ένα θέμα που υπήρχε και θα υπάρχει και πως ο πιο έξυπνος τρόπος να αντιμετωπίσεις κάτι δεν είναι ποτέ το να το απαγορεύεσεις.

—————————————-

Music to listen to while preparing your guillotines:

Radiohead – (Nice Dream) ( She says she’d love to come help but/the sea would/electrocute us all… )

Puressence – Don’t Know Any Better (If you’ re fighting for a cause/nobody should hide it… )

Richard Aschroft – Break The Night With Colour ( I don’t wanna know your secrets/They lie heavy on my head/Let’s break the night with colour/Time for us to move ahead… )

Advertisements

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

10 06 2008
αγριος μπιλ

Φιλε μου οπως εσυ αρχιζεις πολυ ομορφα την διατυπωση των ιδεων σου με τον εξοχο Σαρτρ επιτρεψε μου να κανω κι’εγω αρχη με τον Ντοστογιεφσκυ οπου λεει «μακρυα απο τον θεο ολα επιτρεπονται».
Οντως ειναι πολυ ευκολο να χασει ο ανθρωπος το μετρο σε πολλα επιπεδα ταυτοχρονα και παρολα αυτα να επιμενει πως βλεπει καθαρα και αυτο που πρεσβευει ειναι η αληθεια που οι αλλοι αρνουνται να δουν διοτι ειναι περιορισμενος ο οριζοντας της σκεψης τους.
Γαμος οσον αφορα τους ομοφυλοφιλους εφοσον αυτος τελειται απο δημαρχους η ηλεκτρολογους η οδηγους νταλικας για μενα δεν ισχυει.
Γαμος ειναι μυστηριο δεν μπορει ο οποιοσδηποτε να τον τελεσει.
Οποτε στην πραγματικοτητα δεν μιλαμε για γαμο αλλα για νομιμοποιηση της σχεσης ταμπου οσον αφορα την κοινωνια αλλα και τους ιδιους τους γκει προφανως για να νιωθουν πιο αποδεκτοι απο το κοινωνικο συνολο.
Και αυτο που γραφω μπορω να το στηριξω επειδη το θεμα δεν ειναι πραγματικα ο γαμος αλλα η κοινωνικη αποδοχη και η ευκολη τηλεμεταφορα τους στην ισχιουσα ταξη πραγματων.
Και δεν ειναι ο γαμος διοτι αν πραγματικα ενδιαφερονταν για την αληθινη εννοια του γαμου τοτε θα εψαχναν ιερεα να τελεσει το μυστηριο.
Τα υπολοιπα δεν ειναι γαμος ειναι ακυρα.
Φυσικα ειναι ελευθεροι ολοι οι ανθρωποι να κανουν οτι θελουν στην ζωη τους και κανεις δεν εχει το δικαιωμα να τους κρινει για τις αποφασεις που παιρνουν οσον αφορα τον εαυτο τους.
Αυτο ομως δεν σημαινει πως χασαμε και την ικανοτητα της ορθης κρισεως και δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε το φυσιολογικο απο το παρα φυσιν.
Ουτε επειδη ειναι ευαισθητα παιδια θα πρεπει να αναγκαζομαστε να κρυβουμε την αληθεια μηπως και δικαστουμε ως σκοταδιστες η μηπως ξυπνησει κατα λαθος και αυτο που λεμε συνειδηση και τους πληροφορησει πως αυτο που κανουν μπορει να τους αρεσει μα ειναι εναντια στον νομο της φυσεως.
Εναντια στο θελημα εκεινου που δημιουργησε την φυση.
Και μην ανησυχεις φιλε μου δεν υπαρχει ιερα εξεταση σημερα,μα υπαρχει ακομα πυρα που εκει πανω καιμε την οποιαδηποτε ηθικη ακεραιοτητα χαριν της ελευθεριας.
Και δεχομαστε την οποιαδηποτε διαστροφη ως φυσικο αποτελεσμα του ανοιχτου μυαλου με συνεπεια η μια ανωμαλια να διαδεχεται την αλλη.
Σημερα ο «γαμος» των γκει αυριο η υιοθετηση παιδιων απο ομοφυλοφιλους γονεις του χρονου η παγκοσμια αποδοχη της παιδοφιλιας,της κοπρολαγνειας,της αγαλματοφιλιας,της κτηνοβασιας και βαλε τονα φερνει τ’αλλο.
Ολοι εχουν δικαιωματα μαζι και διαστροφες μα και φυσικα πρεπει να τους αποδεκτει η κοινωνια και να τους εξυμνησει για τα «ενδιαφεροντα» τους και ολοι μας σιωπηρα να τους αποδεχτουμε γι αυτο που ειναι πνιγοντας την οποια φωνη αντιδρασης.
Ειλικρινα πιστευω πως περασαμε στην αλλη πλευρα της πλαστιγγας απο την τρομοκρατια της ιερας εξετασης σε ενα ολοκαυτωμα δαιμονικης ασυδοσιας.
Και τα δυο ακρα ειναι οτι χειροτερο γιατι δεν υπαρχει ισορροπια χασαμε το μετρο.
Το μετρο της αληθινης κρισεως.

11 06 2008
Nam3l3ss

Δέχομαι την άποψή σου. Αλλά επέτρεψέ μου να διαφωνώ πλήρως.

Γάμος σήμερα δεν είναι μόνο το χριστιανικό μυστήριο. Και εν πάσει περιπτώσει, αν το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει ο κόσμος είναι να μην το πουνε «γάμος», ας το πούνε τζατζίκι, ας το πούνε τραμπάλα, ας το πούνε μπουγιαμπέσα… τι σημασία έχει;

Ξέρεις ποιά είναι η άποψή μου;
Πώς οι άνθρωποι φοβούνται τις λέξεις. Αν δεν το πεις γάμο (γιατί προφανώς το θρησκευτικό συναίσθημα μερικών φτάνει μόνο μέχρι τη υπεράσπιση της έξης «γάμος») και το πεις κάτι άλλο, το «πρόβλημα» μειώνεται;;

Δε θα σχολιάσω καν τα περι παιδοφιλίας (για την οποία θα πρέπει να πάρει Βραβείο Για Τη Συνολική της Προσφορά στο Είδος η Καθολική Εκκλησία – θύμισέ μου, αυτοί σε ποιόν Θεό πιστεύουν;; ), κοπρολαγνίας και λοιπών ανούσιων παρομοιάσεων διότι απλά τις γράφεις για να τις γράψεις.

Να θυμάσαι πάντα πως αυτό που λες εσύ «ορθή λογική» και αυτό που λες εσύ «ηθικό» δε σημαίνει απαραίτητα πως είναι και σωστά. Για εμένα η λογική λέει πως οι άνθρωποι πρέπει να είναι ελεύθεροι να κάνουν ότι θέλουν (νομίζω κάποτε το είχα διαβάσει και αυτό στη δική σου θρησκεία, κάνω λάθος;; Ξεχνάς!!), με όριο φυσικά την ελευθερία του άλλου.

Δε θα μπορούσα δε να συμφωνώ περισσότερο με τον Ντοστογιέφσκι: Αν αυτό που χρειάζεται για να έχω πραγματικά ελεύθερη σκέψη και ζωή, αν αυτό που χρειάζεται για να μπορώ να κάνω ότι θέλω χωρίς να κουβαλάω συνεχώς το βάρος της ενοχής των άλλων, είναι να ζήσω μακριά από το Θεό, έναν Θεό που σύμφωνα με τις εκκλησίες του κόσμου δίνει ελευθερία μέχρινα αποφασίσει πως…δε δίνει ελευθερία, τότε ναι, είναι μικρή θυσία η ζωή μακριά του… 🙂

11 06 2008
αγριος μπιλ

Κανεις δεν μπορει να πεισει κανεναν αν δεν ειναι διατεθειμενος ο αλλος να πειστει η εχει πλεον κατασταλαξει στην αποψη του.
Τουλαχιστον ηταν ευγενικη η απαντηση σου.
Εχω δυο αποριες
Τι εννοεις γραφωντας πως δινει ελευθερια και μετα την αναιρει?
Πως εσυ αντιλαμβανεσαι την ελευθερια σε παρακαλω μη μου δωσεις στερεοτυπη απαντηση γραμμενη απο βιβλιο η χιλιοειπωμενη απο αλλους προτιμω καθαρα την προσωπικη σου εντυπωση που εχεις σχηματισει.

12 06 2008
RaZzMaTaZz

άγριε μπιλ κατάλαβε κάτι:
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. Άλλο το να έχεις μια άποψη και άλλο να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να την ακολουθούνε όλοι οι υπόλοιποι. Μπορεί για σένα μια να είναι η σωτηρία και ο σωστός δρόμος, δεν πάει να πει οτι το ίδιο ισχύει και για όλους τους υπόλοιπους. Κάπως έτσι ξεκινάνε οι φασίστες ξέρεις. Καλά τα ανεκδιήγητα περί «σήμερα οι ομοφυλόφιλοι παντρεύονται, αύριο θα υιοθετούν παιδιά και μεθαύριο θα τα βάζουν να τρώνε τα κόπρανά τους και να φασώνονται με πεκινουά» το αφήνω ασχολίαστο, μόνο και μόνο αυτό δείχνει το επίπεδο ισοπέδωσης που επικρατεί στη σκέψη σου και πως βάζεις τα πάντα στο ίδιο τσουβάλι. Κι αν θες να ξέρεις, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ το πράγμα εγώ το θεωρώ χειρότερο character flaw απ’ το να πηγαίνει κάποιος με άντρες, γυναίκες ή και τα δυο.

12 06 2008
RaZzMaTaZz

Ουπς διόρθωση: I meant οτι η ισοπέδωση για μένα ΕΙΝΑΙ character flaw, σε αντίθεση με το φύλο του lover σου, το οποίο ποσώς με απασχολεί, είναι προσωπική ΕΠΙΛΟΓΗ. End of story.

12 06 2008
αγριος μπιλ

αν Πιστεψες εστω και για μια στιγμη πως θελησα να επιβαλω τον δικο μου τροπο ζωης για να δειξω πως των αλλων ειναι λαθος ο δρομος που ακολουθουν τοτε δεν εκφραζομαι σωστα η ειχες την εντυπωση πως αυτο προσπαθουσα να κανω.
Οχι ο αγριος μπιλ δεν κανει τετοια απλα λεει την αποψη του κανοντας φανερα τα character flaws του.
Απο σενα δεν απαιτω κατι μην στενοχωρεισαι απλα περιμενω ακομη να μου απαντησεις χωρις πικρα σχολια αν ειναι δυνατον τα σχετικα με την ελευθερια.
Μη φοβασαι δεν κρυβεται καμια παγιδα απλα θα θελα να μαθω πως εκλαμβανεις μια τετοια εννοια με το μυαλο σου.
Τι ειναι λοιπον για σενα ελευθερια?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: