The Greek Elections Massacre: Καλοφάγωτο!

17 09 2007

Ξέρεις τι δε θέλω;

Δε θέλω για τέσσερα χρόνια να σε ακούσω να γκρινιάζει, να σε δω να αγανακτείς και να κατεβαίνεις στις πορείες (γιατί τάχα, αυτός είναι ο τρόπος να αλλάξεις τον κόσμο). Δε θέλω να σε ξαναπετύχω στις λαϊκές και στα μαγαζιά και να φωνάζεις για το πόσο ανέβηκαν οι τιμές και το πόσο χάλια πάει η οικονομία της χώρας μας. Και, καν’ το μου σα χάρη…στις επόμενες εκλογές, μην περιμένεις άλλες δεσμεύσεις και κυρίως μην καλλιεργείς ελπίδες. Όλα τα ίδια θα μείνουν και τώρα και τότε και αργότερα!

Κυρίως όμως θέλω να χαίρεσαι γιατί εσύ επέλεξες τη μοίρα σου – και άτυχος είναι αυτός που δεν επιλέγει τη μοίρα του, αλλά εκείνη αυτόν. Εσύ ντύθηκες με τα καλά σου, πήγες στο εκλογικό σου τμήμα και πέταξες στο διάφανο κουτάκι, ένα φάκελο που μέσα είχες κλείσει αυτόν που πιστεύεις πως θα κάνει τη διαφορά και μετά κατέβηκες στα αρχηγείο των κομμάτων σου να υποστηρίξεις αυτούς που δε θα σε υποστηρίξουν ποτέ.

Οπότε, please…για την ψυχική υγεία όλων μας…μην γκρινιάξεις τουλάχιστον για τέσσερα χρόνια. Ούτε εσύ θα αλλάξεις κάτι ούτε θα νιώσει κανένας καλύτερα ακούγοντάς σε να γκρινιάζεις. Δώρον άδωρον λοιπόν και χαμένος χρόνος. Και ο χρόνος είναι το μόνο πράγμα το οποίο οι πολιτικοί ζητάνε διακαώς (μια τετραετία για να αλλάξουν ριζικά τα πάντα, μια ακόμα για να ολοκληρώσουν τις αλλαγές – τις οποίες ακόμα δεν έχουν αρχίσει και καλύτερα να μην αρχίσουν!- χρόνο για να φτιάξουν το κόμμα, χρόνο για να λειτουργήσει σωστά η κυβέρνηση, χρόνο για να επαναφέρουν την κοινωνία σε ανεκτά επίπεδα…χρόνο, χρόνο, χρόνο) και το μόνο πράγμα από το οποίο ποτέ δε θα έχουμε αρκετό για να τους χαρίσουμε (αν και εδώ που τα λέμε, δεν τους αξίζει και να τους το χαρίσουμε).

Δεν είμαι εναντίον της ΝΔ, και δεν είμαι ακροαριστερός. Δεν συμφωνώ με τη λογική της άκρας αριστεράς, αλλά δεν έχω ούτε ένα κοινό σημείο με την άκρα δεξιά! Το μη χείρων βέλτιστο, δε λένε;; Ε αυτό βγήκε! Άλλωστε τι θα μπορούσε να κάνει ένα σοσιαλιστικό κόμμα που έχει πρόεδρο έναν άνθρωπο που πρέπει να του γράφουν ακόμα και τα κόμματα στις προτάσεις και το μόνο που είχε να πει σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την προεκλογική του εκστρατεία, είναι το πόσα στραβά έκανε η κυβέρνηση της «δεξιάς»…

Και τώρα στο θέμα μας…

ΚΑΝΩ ΕΚΛΗΣΗ!!! ΠΕΦΤΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ!!! Σας παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος στα εξής ερωτήματα:

1) Ένας φίλος μου έστειλε το εξής:

Σας παρακαλώ, πείτε μου…πού διαπαιδαγωγούνται αυτοί οι νέοι; Από που παίρνουν τις ιδέες τους και πως στο καλό μπορούμε να τους κάνουμε να δούνε πως δεν πρόκειται για λύση…αλλά για καθαρή εκμετάλλευση των φόβων και των αγωνιών τους;; Και κυρίως – τι σκατά τρώμε και πάμε και ψηφίζουμε αυτά τα πλάσματα;;;

2) ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΑΣ ΘΕΟΥ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ:

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2.000+ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ;;

Τι στο διάλο; ΟΛΟΙ αυτοί την έχουν πηδήξει ή είναι συγγενείς της;; Γιατί ειλικρινά, δε βρίσκω κανένα άλλο λόγο για να την ψηφίσει κανείς… Σας παρακαλώ λοιπόν, επειδή τα άλλα δυο γραφικά πλάσματα στην κορυφή των ψήφων, δεν εξηγούνται με τίποτα, απλώς τα δεχόμαστε ως φαινόμενο παρακμής της δημοκρατίας… οι 2000+ αυτοί άνθρωποι που «σταύρωσαν, σταύρωσαν» τη Σαρρή «που πιστεύει στην Ελλάδα και πιστεύει στο Χριστό» ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑΝ;; Για τον πολιτικό της λόγο; Για την προσφορά της στον πολιτισμό; Για τη μόρφωσή της; Για την παιδεία της; Για τις ιδέες της; Για τα αρχίδια που έχει να κατεβαίνει υποψήφια χωρίς να ξέρει τον χριστό της;; ΓΙΑΤΙ;; Αν κάποιος το διαβάζει αυτό και ψήφισε τη Σαρρή, ας μου δώσει μια εξήγησει, μπας και γλιτώσω και εγώ τη θέση στο Σινούρη!!

3) Ο Βαΐτσης Αποστολάτος είναι gay.

Αυτό δεν είναι νέο, ούτε και είδηση – μέχρι κ ο σκύλος μου το έχει καταλάβει – δεν είναι καν το θέμα που θέλω να θίξω.

Έχει ιδέα ο κύριος Βαΐτσης με ποιό κόμμα εκλέχθηκε βουλευτής και τι πιστεύει αυτό το κόμμα για τους ομοίους του; Έχει ιδέα πως όταν ο Πρόεδρός τους λέει πως «θα καθαρίσει την Ελλάδα» το… συνεργείο καθαρισμού του έχει ειδικούς τρόπους για να αντιμετωπίζει… «προβληματικα άτομα με κουσούρια» σαν και αυτόν; Άραγε αυτό υποστηρίζει και εκείνος για τον εαυτό του – ότι πρέπει να «καθαριστεί»;

Έλεος πια! Δεν υπάρχουν ιδεολογίες, ΟΚ. Αλλά ποιό είναι το επόμενο βήμα; Να δούμε μαύρους (που να θυμίσω ότι σύμφωνα με τον κύριο Αλογοσκούφη δεν είναι καν άνθρωποι) στην Ku Klux Klan;

Για όλα αυτά να θυμάστε ότι πάντα στη ζωή οι άνθρωποι παίρνουν αυτό που τους αξίζει – πόσο μάλλον στις εκλογές, όπου τα πράγματα δεν είναι θέμα τύχης, αλλά επιλογής. Τόσο αξίζουμε – αυτούς τους πολιτικούς έχουμε!! Μην παραπονιόμαστε λοιπόν, για κάτι που από μόνοι μας χτίζουμε…

Μη βγάζουμε τα μάτια μας και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τόση κακία στον κόσμο, έτσι;

Αυτά. Φεύγω τώρα, πάω να αγοράσω ένα shotgun γιατί ο Πρόεδρος το είπε ξεκάθαρα – θα επιστρέψει την Ελλάδα στους Έλληνες. Άρα σίγουρα θα χρειαστεί βοήθεια στην… γεμάτη ανθρωπιά απομάκρυνση των οικονομικών προσφύγων…

(και κάπου εδώ – μάλλον – κλείνω το θέμα τον εκλογών. Με/Σας κούρασε και με/σας στεναχώρησε και ήρθε ο καιρός να πάμε παρακάτω…)

—————————————————————–

Music to listen to while hoping for a better tomorrow:

DeVotchka – How It Ends ( And in your soul/ They poked a million holes/ But you never lettem show/ C’mon it’s time to go/ And/ You/ Already know/ Yeah, you already know/ How this will end…. )

Tanita Tikaram – Twist In My Sobriety ( Look my eyes are just holograms/ Look your love has drawn red from my hands/ From my hands you know you’ll never be/ More than twist in my sobriety… )

Advertisements

Ενέργειες

Information

44 Σχόλια

17 09 2007
Pikei

Εντάξει, το υπόσχομαι δεν θα γκρινιάζω γενικά… αλλά σήμερα μπορώ έτσι;
Οι 2000 κάτι μπορώ να καταλάβω γιατί ψήφισαν την Έφη (για πλάκα). Οι 52.854 είναι που με ανησυχούν…

17 09 2007
Nam3l3ss

Kαλά αυτοί είπαμε…ψήφισαν Καρατζαφέρη, Βορίδη και Γεωργιάδη…
Η ΑΠΟΛΥΤΗ παρακμή του δημοκρατικού συστήματος, αναβοσβήνει με φωτάκια ΝΕΟΝ πάνω σε μια τεράστια πίστα φτιαγμένη από κόκκαλα αλλόθρησκων, αλλοεθνών, ανώμαλων και προδοτών!

17 09 2007
Mantalena Parianos

Ax ax ax…
Ποιος να σε ακούσει και γιατί καλέ μου…

Τριτοκοσμικός συντηρητισμός, λέγεται αυτό το κόμμα.

17 09 2007
Nam3l3ss

Δε θέλω να με ακούσουν!
Να μου απαντήσει κάποιος θέλω!
Μα που σκατά είναι αυτοί οι 270.000 άνθρωποι που ψήφισαν ΛΑΟΣ;

17 09 2007
RaZz

Θα στο πω για χιλιοστή φορά ρε Νέημλεθ…

ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΣΟΥ.

Πως αλλιώς να στο εξηγήσω -δεν είναι κάποια ιδιαίτερη φυλή φασιστών με διακριτικά στο μέτωπο. Είναι οι καθημερινοί άνθρωποι. ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Για να μην αναρωτιέσαι δηλαδή.
και είναι πολλοί γαμώ το σπίτι τους.γιατί αλλιώς δε θα είχαμε φτάσει μέχρι εδώ.

17 09 2007
Motorcycle boy

Σκατά η ανάλυσή σου αδερφέ (και με το συμπάθειο). Πως σου πέρασε από το μυαλό οτι επιλέγουν οι ψηφοφόροι στις εκλογές; Έχουμε ότι μας δίνουν και φυσικά θα γκρινιάζουμε γιατί δεν μας δίνουν τίποτα.
Α, για το Γιωργάκη το ξέρεις από μέσα οτι του γράφουν μέχρι και τα σημεία στίξης; Εγώ δεν έχω τόσες επαφές ρε γαμώτο!
Και φυσικά, ο Κωστάκης είναι ατομάκι που τα λέει γιατί τα νιώθει και τα κάνει γιατί τα πιστεύει ε; Όπως αυτό που παντρεύτηκε λόγω δημοσκοπήσεων (κι ας είναι γκέι), έκανε παιδιά για να ανεβάσει τα ποσοστά του και έσπασε το πόδι του για τον ίδιο λόγο.
Μην τρελλαθούμε φίλε -αν θέλεις να τα χώσεις, χώστα συνολικά.

17 09 2007
Nam3l3ss

@ Razz: Όσες φορές και να το ακούσω, όμως αυτή η απάντηση δε με (και δε θα έπρεπε να «μας») καλύπτει με τίποτα ρε συ, Razz! Που σκατά πάμε δηλαδή;

@Motorcycle Boy: Την ανάλυσή μου για τον αγαπητό κύριο πρωθυπουργό την έχω κάνει σε άλλο post. Για το ΠΑΣΟΚ δεν πρόλαβα να γράψω αναλυτικά αυτά που ήθελα.

Όταν «επιλέγουμε» είναι φυσικό πως υπάρχει ένας αριθμός «επιλογών». Άρα όταν ψηφίζουμε κάτι, κάποιον, κάποια ιδέα, τότε «επιλέγουμε» αυτό που το εκάστοτε άτομο/ιδεολογία αντιπροσωπεύει. Υπό αυτή την έννοια, «επιλέγουμε». Αλλιώς ναι, το να περιοριζόμαστε σε ότι μας δίνουν (το οποίο δεν αλλάζει από κόμμα σε κόμμα), δεν είναι η «επιλογή» που θα θέλαμε. ΕΤΣΙ είναι όμως τα πράγματα.

Γιατί επιλέγουμε όμως το τίποτα συνεχως, Motorcycle Boy; Γιατί δεν απαιτούμε περισσότερα; Γιατί κατεβαίνετε (και μην το πάρεις προσωπικά – γενικά μιλάω) στις «λαοσυνάξεις-συγκεντρώσεις» των κομμάτων; Γιατί δεν τους δίνεται να καταλάβουν πως όσο γραμμένους μας έχουν τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου τόσο γραμμένους τους έχουμε και εμείς την ημέρα των εκλογών;

LOL…προφανώς(για κάποιο (κουφό) λόγο θεώρησες πως υποστηρίζω τη ΝΔ ή τον Καραμανλή…Όχι ότι αυτό θα ήταν κακό, αν όντως το υποστήριζα. Απλά θεωρώ πως ένας πολιτικός πρέπει να έχει πυγμή! Και ο Γιώργος…απλά…δεν το είχε το θέμα. Τα ίδια σκατά είναι όλοι τους ανεξαιρέτως:

Θες να το πούμε από «κοινωνικής» απόψεως;
Θες να μιλήσουμε για τις φήμες (εκ των οποίων κάποιες είναι απλά «κεκαλυμμένες» αλήθειες) ;

Πες μου…δεν έχεις ακούσει τη φήμη πως η γυναίκα του Γιώργου «τις τρώεί»;
Πες μου… δεν έχεις ακούσει πως άγεται και φέρεται;
Δεν έχεις ακούσει πως του γράφουν το παραμικρό που είναι να πει;

Για τον Καραμανλή και τα τρία που ανέφερες τα έχω ακούσει.

Όπως έχω ακούσει και πολλά άλλα: ότι ο Αλαβάνος είναι ο πιο πλούσιος πολιτικός, ότι η Παπαρήγα έστειλε το παιδί της να σπουδάσει στην Αμερική….και πολλά άλλα.

Αλλά εγώ δε μίλησα για τις φήμες. Δε μίλησα για τα «τεχνάσματα» των πολιτικών για να ανεβάσουν τα νουμεράκια τους! Μίλησα για τα αποτελέσματα Εθνικών Εκλογών που δίνουν δύναμη σε «περίεργες» δυνάμεις που βασικός τους στόχος είναι να φέρουν την Ελλάδα ένα βήμα πριν το Μεσαίωνα!

17 09 2007
RaZzMaTaZz

Σε καλύπτει δε σε καλύπτει, ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
βλέπεις τίποτα καλύτερο γύρω μας;
ΒΛΕΠΕΙΣ;;;;
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ Ο Χ Ι .-

17 09 2007
Nam3l3ss

Ακριβώς…

17 09 2007
bereniki

oufffffffffff….
eimaste katadikasmenoi se olous tous tomeis k epi8umw na epistrepsw suntoma stin kosmara mou… de mou paei h enhmerwsh, o problhmatismos k to psa3imo… protimw na eimai zwo k na asxoloumai me potapa themata…..

pame parakatw?
sto epomeno post kai grhgora parakalw!
*****

17 09 2007
Balidor

Ρε, το ξαναλέω.
Τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα αμα θέλουμε…
Ας πάμε παρακάτω!!!!

17 09 2007
RaZzMaTaZz

bereniki αν τα εννοείς αυτά που λες τότε τι να σου πω. άσε γιατί θα με παρεξηγήσεις.

απλά, ξέρεις, είναι ΑΛΛΟ ν’ αναγνωρίζεις τα σκατά και να σε ΝΟΙΑΖΕΙ τι θα κάνεις επ’ αυτού και ΑΛΛΟ να τα βλέπεις μεν αλλά να πιπιλάς την καραμέλα «δεν-αλλάζει-τίποτα» και να τα παρατάς.

το σχόλιό σου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ κι ελπίζω να κάνεις πλάκα ή να τα λες πάνω στα νεύρα σου, είσαι και νέα κοπέλα (υποθέτω) και όχι η 50 χρονη θείτσα που ανυπομονεί να σταματήσει το νταβαντούρι των εκλογών για να δει καλημέρα ζωή.

17 09 2007
RaZzMaTaZz

«de mou paei h enhmerwsh, o problhmatismos k to psa3imo… »

sorry κιόλας (και στο λεω με όλη την ειλικρίνειά μου) αλλά αυτό είναι ΤΑΜΑΜ για πσηφοφόρο του ΛΑΟΣ ή την ως άνωθεν τηλεορασόπληκτη θείτσα.

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΨΑΧΤΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ, ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?????????????/

ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΘΕΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΜΠΑΔΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ Ή ΤΑ ΑΓΕΝΝΗΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ????????/ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

17 09 2007
Motorcycle boy

Ενδιαφέρουσες οι φήμες -εγώ όμως δεν σου μιλάω γι΄αυτό. Σου λέω για το ξεπούλημα της προσωπικής ζωής ενός ανθρώπου προκειμένου να αποκτήσει δημοτικότητα. Αυτό είναι αισχρό.
Ο πρωθυπουργός να έχει πυγμή; Γιατί; Πυγμάχος θα γίνει; Ο πρωθυπουργός χρειάζεται να είναι ένας καλός διεκπεραιωτικός υπάλληλος προκειμένου να μη μας σπάει τον πούτσο όσο κάνει αυτά που οι από πάνω του διατάζουν.
Για τις επιλογές μιλάς γενικά. Εγώ λέω απλά πως από 9 και εκατομμύρια εκλογείς τα 3 εκατομμύρια ψήφισαν Κωστάκη και βγήκε πρωθυπουργός. Αυτό σημαίνει πως κυβερνάει η μειοψηφία και δικαιούται να κραυγάζει η πλειοψηφία.
Και ναι -αν ήσουν δεξιός θα το θεωρούσα κακό. Βλέπεις, έχω συνηθίσει να χωρίζω τον κόσμο σε ανθρώπους και δεξιούς. Η δεύτερη κατηγορία δεν έχει ακόμα αποκτήσει σαφή θέση στην πανίδα του πλανήτη.

17 09 2007
bereniki

o sketos problhmatismos den odhgei pouthena pisteuw
nai den mou paei katholou h enhmerwsh, o problhmatismos k to psa3imo giati den thewrw oti tha mou prosferei kati -kainourio- pera apo karkino isws argotera –
ta eida – ta 3erw- enough
yparxei kati diaforetiko pera apo sumferonta-sumferonta-sumferonta?
a nai, uparxei kai h xazomara…

to thema einai to ti kaneis, oxi to poso problhmatizesai
kai to briskw adynaton na peisw-ephreasw mia gennia pou to mono pou thn apasxolei einai to bolema, to dhmosio kai to xrhma

3upnia eimai dear – to problhma einai oti konteuw na xasw ton upno mou
opote stamataw tous problhmatismous giati kourastika kai apo ti diki mou gkrinia kai apo ti gkrinia twn allwn

otan brw kati pio apotelesmatiko tote ta ksanaleme

17 09 2007
Nam3l3ss

@ Βερενίκη: Ξέρεις πού είναι το πρόβλημα; Στο ότι η καθημερινότητα μας δεν είναι αυτή που θα έπρεπε. Θα έπρεπε να παλεύουμε για το κάτι παραπάνω, ρε συ Βερενίκη, όχι για αυτά που θα έπρεπε να θεωρούνται δεδομένα!

@ Razz: Τα είπες όλα…δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτα, πέραν του ότι νομίζω πως η Βερενίκη είναι απλά τόσο απελπισμένη/απεγνωσμένη από την κατάσταση των πολιτικών μας που έχει χάσει κάθε ελπίδα πια και όχι ότι δεν την νοιάζει.

@Motorcycle Boy: Το τελευταίο σχόλιο με γείωσε! Σε πάω με χίλια. :p

Όσο για το κυβερνάει η μειοψηφία, γιατί δεν το λες αυτό στους περίπου 2.500.000 συμπολίτες μας που δεν πήγαν καν να ψηφίσουν; Πώς να υπάρξει πλειοψηφία όταν δεν…πάει η πλειοψηφία να ψηφίσει; Ή μήπως όλοι αυτοί θεωρούν πως η χώρα μας μπορεί να πάει μπροστά ακυβέρνητη;

17 09 2007
bereniki

ps. oxi den blepw thleorasi

17 09 2007
RaZzMaTaZz

το αποτελεσματικό δε θα το βρεις σπίτι σου.
και η γενιά που λες -guess what, είσαι κομμάτι της.
πράξεις χωρίς χ προβληματισμό τείνουν να είναι αποσπασματικές και αντιδράσεις (αντί για δράσεις) -αν με καταλαβαίνεις.

Τώρα αν όντως πιστεύεις οτι το να ενημερώνεσαι, να προβληματίζεσαι και να ψάχνεσαι δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα (ούτε καν σαν άνθρωπο ρε αδερφέ, δε σε λεω να φέρεις την επανάσταση αύριο το πρωί) τότε ας αφήσουμε το θέμα εδώ. Με τη θεωρία του «τα είδα όλα, τα ξέρω όλα, όλα είναι ίδια, τι να αλλάξω εγώ, ας κάτσω σπιτάκι μου , δε θα βγάλω εγώ το φίδι απ την τρύπα» αδυνατώ να συνδιαλαγώ γιατί ξεκινάει εκεί που τελειώνει η λογική (μου).

17 09 2007
bereniki

*nameless
den eimai apelpismeni apla exw suneidhtopoihsei kapoia pragmata
autoi mas kybernane kai autoi tha mas kybernane – terma
to thema einai na to paroume xampari k na allaksoume EMEIS san anthrwpoi stin kathimerinothta mas.
xanoume para poly energeia me to na skame gia auta ta autonohta. as pame na ta apokthsoume monoi mas. giati an douleuan oloi swsta s’auti ti xwra, tha phgaine kai mprosta. protimw loipon na eimai swsti egw stin kathimerinothta mou kai na ginw oso kaluteri mporw kai na prosferw o,ti mporw kai na elpizw oti auto tha kanoun kai oi gurw mou xwris na perimenw kati apo tous apo panw giati apla den tha to parw pote.
autaaaaaaaa
kalo bradu

17 09 2007
divine_mitsakos

o Baitsis to paizei str8
san ton kaklamani
kai gi ayto einai to xeirotero eidos
einai aytoi poy bazoyn to megalytero freno
einai ypanthrwpoi
aytoi prwtoi tha kraksoyn
aytoys tha xtypoysa egw prwta dynata na moy fygei i entasi

omofylofiloi kata twn gay dikaiwmatwn
prosfyges kata metanastwn
klp klp klp

welcome to the jungle

17 09 2007
bereniki

*raz:
nomizw oti apla den katalabaineis ti lew giati me exeis balei se kapoio tsoubali
kalo einai prin sumperaneis kai apanthseis na diabazeis k ligo bettween the lines
kai nai, h enhmerwsh gurw apo ta kommata kai tous upopshfious kai tis ekloges den thewrw oti mou prosfere kati perissotero – ola idia me prin mou fanhkan
auto einai to thema tou post kai se auton ton problhmatismo anaferomoun proswpika

17 09 2007
Nam3l3ss

@ Βερενίκη: Δε διαφωνώ, αλλά επειδή ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη και με την ελπίδα πως εμείς θα κάνουμε το καλό και πως και ο άλλος (αν τον συμφέρει) θα ανταποδώσει, δεν πάμε μπροστά. Σέβομαι την άποψή σου. Σαν προσωπικότητα, δεν μπορώ να την αποδεχτώ, αλλά τη σέβομαι.

@ divine_mitsakos: Όταν λες το παίζει straight? Στους τυφλούς και τους κουφούς; Δεν είναι όμως εκεί το θέμα μου, το έγραψα και στο post. Απλά θεωρώ κουτό π.χ. εγώ που είμαι Κεφαλονίτης να βρίζω τους Κεφαλονίτες και να τους αποκαλώ τρελούς και εκμεταλλευτές (όπως συνήθως μας λένε), αντί να υπερασπιστώ τον τόπο μου και τους ανθρώπους μου, ΌΤΑΝ φυσικά ξέρω πως αυτή η άποψη που κυριαρχεί στον κόσμο είναι κουτή, μονομερής και, εν τέλει, λάθος.

Δε μπορώ, με άλλα λόγια, να καταλάβω, πως μπορεί ένας άνθρωπος να ζεί με τον εαυτό του, όταν προδίδει αυτό που είναι. Απλά (όπως λέει και η Razz) δεν φτάνει μέχρι εκεί η λογική μου…

The jungle is our home, divine.
And the worst part is we like it just the way it is…

17 09 2007
RaZzMaTaZz

read between the lines? μμμ ναι οκ αλλά δε σε ξέρω κι απο χτες για να μαντέψω οτι άλλα γράφεις κι άλλα εννοείς.

ένιγουεη, λήξαν το θέμα, δε σε βάζω σε κανα τσουβάλι απλά κρίνω απ όσα διαβάζω κι επειδή αδυνατώ να διαβάσω πίσω απ’ τα γραφόμενα καληνυχτίζω. g’luck

17 09 2007
bereniki

*nameless
den feresai swsta epeidh perimeneis na to antapodwsoun
feresai etsi giati etsi prepei n aferesai an thes na kaneis ti diafora (giati dustuxws to autonohto einai na feresai skata :S ) kai an thes na beltiwseis tin katastasi. kai nai , elpizeis oti tha se doun kai oi upoloipoi kai tha to kanoun giati den uparxei allos tropos na tous peiseis na to kanoun.
kai pws alliws dld pame mprosta?
perimenwntas na allaksoun oi politikoi h’ autoi pou pshfizoun kapoio komma epeidh exoun enan theio pou exei enan mparmpa pou kserei kapoion bouleuti?

den blepw allon tropo na allaksw kati pera apo to na allazw kathe mera pros to kalutero ton eauto mou. an ksereis esu kanenan kalutero efikto tropo let me know.
(to na skotwsoume ola ta kommatoskula h’ to na fugoume apo th xwra ta eixa skeftei otan hmoun 9… nomizw oti den apoteloun lyseis :P)

paw na dbs twraaaaaaaa
ciao

17 09 2007
bereniki

kai epeidh dustuxws h’ eutuxws merikes fores problhmatizomai toso pou xarasontai sti mnhmh mou gegonota… brhka ena palio sou sxolio se post mou:

gia dwse apanthsh sto sxolio sou twra dear nameless 🙂

Nam3l3ss said…
Well, someone’s really mad!
Τι κάνεις, Βερενίκη;;

So, why so…mad?

Αφού έτσι είναι αυτή η χώρα, γιατί την αφήνεις να σε πληγώνει ακόμα;;
Απλά δέξου τη.
🙂 😉

17 09 2007
Nam3l3ss

@ Βερενίκη: Θα δώσω, γιατί εδώ μιλάμε με ντοκουμέντα και κάνουμε ρεπορτάζ :p

Η αλήθεια είναι πως κάποιες φορές και εμένα, όπως και εσένα όπως και όλους μας, με πιάνει (και δε λέει να μας αφήσει) η κατάθλιψη και η ηττοπάθεια. Από την άλλη, ναι, το ξέρω και συνεχίζω να πιστεύω πως τα πράγματα δε θα αλλάξουν εύκολα ή γρήγορα και κυρίως πως δεν αξίζει να τα αφήνουμε να μας πληγώνουν… Το «απλά δέξου τη» δεν πάει στο μην το παλεύεις αλλά στο «συνειδητοποίησε πως έτσι είναι τα πράγματα και πως τίποτα δε θα αλλάξει έτσι απλά». Άλλωστε είναι και αυτές οι χιλιάδες φωνές στο κεφάλι μου…ποτέ δεν ξέρεις ποιά θα μιλήσει πρώτη. Ωστόσο σε κάποια πράγματα δε δέχομαι την αδράνεια. Απλά Δ Ε Ν μπορώ…

17 09 2007
bereniki

*nameless
🙂 :*
den nomizw oti milaei kaneis gia adraneia
apla kaneis den proteinei k to kati allo pou tha allaksei tin katastasi
auto pou blepw einai anthrwpoi na apodokimazoun kai na krazoun ta panta…
ok, oloi krazoume…ta apotelesmata einai ta idia omws!!!
me kourase h apodokimasia kai thelw na dw k ligi drasi
ta sketa logia einai h xeiroteri morfi apraksias – giati ksodeueis energeia xwris na kaneis kati

k tespa pisteuw pws arketi energeia ksodepsame apopse me to na leme to idio pragma sunexws k h entasi na mh mas afhnei na to katalaboume

nyxtwse k einai wra na hremisoume
kalhnuxta dear

*****

17 09 2007
Nam3l3ss

😉

17 09 2007
justelene

o ka8e laos exei thn kyvernhsh pou tou aksizei

17 09 2007
ZlatkoGR

Και ναι -αν ήσουν δεξιός θα το θεωρούσα κακό. Βλέπεις, έχω συνηθίσει να χωρίζω τον κόσμο σε ανθρώπους και δεξιούς. Η δεύτερη κατηγορία δεν έχει ακόμα αποκτήσει σαφή θέση στην πανίδα του πλανήτη.

Κάπου εκεί είμαι κι εγώ. Έτσι χωρίζω τον κόσμο. Νομίζω πως μου αποδεικνύουν οι ίδιοι πως έτσι πρέπει να αντιδρώ απέναντί τους.

Βλέπω μερικές απόψεις που μου αρέσουν εδώ μέσα και μερικές στις οποίες μένω κάπως αμήχανος. Καταλαβαίνω το point of view αλλά τις απορρίπτω όσων αφορά εμένα.

Να πω λιγάκι πως με απωθούν τα άκρα. Είτε αριστερά, είτε δεξιά, είναι το ίδιο για μένα. Άρα για μένα το χειρότερο αυτών των εκλογών είναι πως ένα κόμμα με την ιδεολογία του ΛΑΟΣ, είναι μέσα στη Βουλή.

Κάτι καλό υπάρχει; Σίγουρα υπάρχει. Τελικά υπάρχει κόσμος που σκέφτεται. Έτσι ήταν και πριν; Δεν ξέρω. Εγώ ανακαλύπτω τώρα πως υπάρχει ένα ποσοστό που θέτει επιχειρήματα, επιλέγει με βάση αυτά (ίσως όχι απαραίτητα ότι θα επέλεγα εγώ, αλλά τι σημασία έχει αυτό;) και δε μένει σε απόψεις τύπου «Όλοι το ίδιο είναι», «Αυτοί φταίνε», «Πιστεύω στον Κωστάκη» κ.τ.λ.

Είναι μικρό το ποσοστό των σκεπτόμενων ανθρώπων; Ναι. Σαφώς.
Εξακολουθούν οι Έλληνες να ψηφίζουν με βάση το ρουσφέτι, την πίστη σε πρόσωπα που αποδεδειγμένα δεν την αξίζουν, τα κλειστά τους μάτια στις αποδείξεις του γιατί δεν την αξίζουν και στο τι ψηφίζει η μαμά κι ο μπαμπάς; Ναι. Σίγουρα.
Πιστεύω πως αυτό μπορεί σιγά σιγά, σε 4, μετά σε 8, μετά σε 12 χρόνια κ.ο.κ; ΝΑΙ!

Γουστάρω να ελπίζω ρε αδερφέ! Γουστάρω να πιστεύω πως αν σήμερα είμαστε 10 που πιστεύουμε πως δεν αξίζουμε αυτούς εκεί πάνω, αύριο θα είμαστε 20 και μεθαύριο 40. Και μου αρέσει να κάνω κάτι γι’αυτό κάθε μέρα που περνάει. Το έχω γράψει και αλλού. Δε θα τους θυμηθώ σε 4 χρόνια. Θα τους θυμάμαι κάθε μέρα…

18 09 2007
Nemo Me Impune Lacessit

Δεν ειναι αυτοι που ψηφιζουν που κανουν την κατασταση ετσι που ειναι. Ειναι αυτοι που απεχουν. Ατομα που λενε «δεν βαριεσαι, ολοι ιδιοι ειναι, ας μην παω να ψηφισω» ειναι που μας κανουν και φτανουμε στο οτι η μειοψηφια βγαζει τις κυβερνησεις σημερα.
Αυτοι καλουνταν «ιδιωτες» στην αρχαια δημοκρατια και οχι πολιτες. Το να σε πουν «ιδιωτη» ηταν κατι ασχημο τοτε και αυτο περασε ακομη και στις ξενες γλωσσες – το λημμα «Idiot» στα Αγγλικα προερχεται ακριβως απο αυτη την λεξη «ιδιωτης» – .
Θα διαφωνησω με τον ZlatkoGR που λεει οτι τα πραγματα θα αλλαξουν. Οσο υπαρχουν idiots οι ιδιοι θα μας κυβερνουν. Ηδη εχουν αρχησει και ωραιοποιουν/εμπορευματοποιουν το so called: «κινημα των Blogger» με σκοπο να παρουν με το μερος τους (δεξια ή αριστερα δεν εχει σημασια) τους κατοικους της αυριανης κοινωνιας. Ολο και περισσοτερο τα καναλια και τα ραδιοφωνα μιλουν για αυτα.
Και μην ξεχναμε ποσοι ειναι αυτοι που, θελουν δεν θελουν, υποχρεουνται να στηριζουν τα μεγαλα κομματα γιατι ειτε ως μπλε συμβασιουχοι ειτε ως πρασινοι πρωιν συμβασιουχοι θελουν να ζησουν. Δεν θα τους πω βολεμενους αλλα απελπισμενους. Οταν δεν ξερεις αν θα μπορεις σε 1 χρονο να πληρωσεις το νοικι σου, και προσπαθεις με τα 650 Ευρωπουλα να βγεις ενα μηνα, δεν εχεις χρονο να σκεφτεις.
Το εχω ξαναπει το Ελλαδισταν ΙΣΩΣ μπορεσει να αλλαξει μετα απο 40-50 χρονια, οταν και ο τελευταιος απο τους σημερινους «Γκρουεζες»/κομματοσκυλα εγκαταλειψει τον ματαιο τουτο κοσμο για τον δικο του παραδεισο βαμμενο με μονοτονες αποχρωσεις.
Οσο για την εισοδο του ΛΑΟΣ στην βουλη ειναι η «επανασταση» των νεων (μην σε παραξενευει που οι πλειονοτητα ειναι νεοι) που τσιμπισαν στα λογια του «προεδρου» οτι ειναι κεντροος που αγαπα το τριπτυχο ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ αλλα διακατεχεται απο αριστερη ιδεολογια. Κατι σε «χαμαιλεοντι» ενα πραμα. Ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω. Αλλωστε ο ανθρωπος το εχει πει πολλες φορες: Στο γραφειο του διπλα απο την εικονα του Αη-Γιωργη και την Ελληνικη Σημαια εχει το πορτρετο/αφισα του Τσε.
VENCEREMOS!!!

18 09 2007
laxanaki

ZlatkoGR said:

«Γουστάρω να ελπίζω ρε αδερφέ! Γουστάρω να πιστεύω πως αν σήμερα είμαστε 10 που πιστεύουμε πως δεν αξίζουμε αυτούς εκεί πάνω, αύριο θα είμαστε 20 και μεθαύριο 40. Και μου αρέσει να κάνω κάτι γι’αυτό κάθε μέρα που περνάει. Το έχω γράψει και αλλού. Δε θα τους θυμηθώ σε 4 χρόνια. Θα τους θυμάμαι κάθε μέρα…»

Και γω θεωρώ πως δεν τους αξίζουμε… κανένα…αλλά όταν πάς να ψηφίσεις τι ρίχνεις???

όσο για την αποχή… αυτοί που απέχουν είναι και αυτοί που κριτικάρουν περισσότερο.
Nameless έχεις δίκιο… 😦

18 09 2007
laxanaki

ZlatkoGR said:

«Γουστάρω να ελπίζω ρε αδερφέ! Γουστάρω να πιστεύω πως αν σήμερα είμαστε 10 που πιστεύουμε πως δεν αξίζουμε αυτούς εκεί πάνω, αύριο θα είμαστε 20 και μεθαύριο 40. Και μου αρέσει να κάνω κάτι γι’αυτό κάθε μέρα που περνάει. Το έχω γράψει και αλλού. Δε θα τους θυμηθώ σε 4 χρόνια. Θα τους θυμάμαι κάθε μέρα…»

Και γω θεωρώ πως δεν τους αξίζουμε… κανένα…αλλά όταν πάς να ψηφίσεις τι ρίχνεις???

όσο για την αποχή… αυτοί που απέχουν είναι και αυτοί που κριτικάρουν περισσότερο.
Nameless έχεις δίκιο… 😦

18 09 2007
laxanaki

συγγνώμη μου κόλλησε και το πάτησα 2 😳

18 09 2007
ZlatkoGR

Όχι, εγώ δεν πιστεύω πως κανείς δεν αξίζει. Ίσως να μην είναι το ιδανικό, σύμφωνοι. Αλλά σε κάθε εκλογική αναμέτρηση κρίνεις και αποφασίζεις ξεχωριστά.

Ο Χάρρυ Κλυνν έλεγε: «Σε αυτές τις εκλογές δε θα ψηφίσω το κόμμα εκείνο που υπόσχεται πως θα κάνει στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κακό. Θα ψηφίσω, εκείνο που υπόσχεται πως θα κάνει το μικρότερο κακό.».

Αν δεν ψηφίσουμε εμείς έτσι, γιατί να ρθει το ιδανικό στην πολιτική; Γιατί να ασχοληθεί, αν η συντριπτική πλειοψηφία απέχει ή αισθάνεται πως κάνει αγγαρεία, γιατί «όλοι το ίδιο είναι»;

18 09 2007
ZlatkoGR

Ουπς! Είναι: “Σε αυτές τις εκλογές δε θα ψηφίσω το κόμμα εκείνο που υπόσχεται πως θα κάνει στην Ελλάδα το μεγαλύτερο καλό. Θα ψηφίσω, εκείνο που υπόσχεται πως θα κάνει το μικρότερο κακό.”

18 09 2007
ele

Να που βρεθηκαν: ο μικρος μου αδερφος, 17.5 χρόνων, μόλις τέλειωσε το Λύκειο και την έφαγε …κοινώς…δήλωσε πως αν ψήφιζε θα το έριχνε ΛΑΟΣ δαγκωτό…+εγώ έχω λιώσει τα παπούτσια μου στις πορείες…ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση…

όταν όλοι πάνε και ψηφίζουν με κριτήριο το κόμμα, τα φρύδια ή δεν ξέρω τι, τι περιμένεις???πώς να πάει μπροστα ο τόπος???

18 09 2007
Cookie Basher

ele, περαστικά :/

Θέλω να πιστεύω ότι τα χειρότερα πέρασαν κι ότι τα καλύτερα έρχονται.
Όχι ότι καλυτερεύουν τα πράγματα, αλλά ότι να, πιάσαμε πάτο, όπου να’ ναι θα αρχίσουμε να ξυπνάμε, δε μπορεί…
Ξέρω ότι ίσως και να είναι άσχετο με την πραγματικότητα, αλλά αφήστε με να ελπίζω.

Και την επόμενη φορά που θα δω γιαγιά να παραπονιέται για την τιμή του μπρόκολου, θα τη βάλω να το φάει ωμό.

18 09 2007
morfeas

Αυτό που με προβληματίζει δεν είναι το ΛΑ.Ο.Σ. Είναι η υποκρισία, γενικότερα στη ζωή μας. Το ΛΑ.Ο.Σ. βασισμένο σε κάποιες φιλολαικές-λαικίστικες κορώνες μπήκε στη βουλή. Το θέμα είναι ότι πολλοί που το ψήφισαν, το ψήφισαν για διαμαρτυρία, για να πάρει έδρες από τους υπόλοιπους. Δεν νοιάζονται για το αν βγήκε ο Γεωργιάδης βουλευτής, όπως δεν νοιάζονταν όταν έβγαιναν βουλευτές η Σελήνη και ο Θεοχάρης. Αυτά για τον Γιωργάκη και τον Κωστάκη τα ξέρω κι εγώ. Άλλη υποκρισία. Αλλά πείτε μου, αν ξέρανε όλοι ότι ο Κωστάκης είναι gay(ας δεχτούμε για την οικονομία της κουβέντας ότι είναι) ή αν όλοι ξέρανε ότι ο Γιωργάκης τα φοράει στη γυναίκα του, θα τους ψηφίζανε? Μάλλον όχι. Εκεί θα βγάζαμε κυβέρνηση το ΛΑ.Ο.Σ.! Πάρτε το χαμπάρι, οι Έλληνες είναι συντηρητικοί, και η ελληνική κοινωνία είναι ΠΟΛΥ περισσότερο. Μπορεί να λέμε ότι «εντάξει μωρέ δεν τρέχει τίποτα με τους μετανάστες, τους ομοφυλόφιλους, τους διαφορετικούς» αλλά κατά βάθος τρέμουμε τη μέρα που ο γιος μας θα μας πει «μπαμπά είμαι gay» ή που η κόρη μας θα μας κουβαλήσει για γαμπρό τον Αχμέντ από το Πακιστάν. Πιστεύουμε ακόμα στο ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ίσως περισσότερο από ποτέ. «Σκυλί που γαβγίζει δεν δαγκώνει», λέει ο θυμόσοφος λαός. Η ελληνική κοινωνία σπρώχνει τα προβλήματα και τις αγκυλώσεις της κάτω από τα χαλιά της. Έχει χρόνια να δαγκώσει, έχει μαζευτεί στη γωνιά και περιμένει, φοβούμενη τους πάντες, τους άλλους. Ακόμα και η αριστερά που έχουμε είναι συντηρητική. Μα ρε παιδιά, είναι δυνατόν στον 21ο αιώνα να λέμε όχι στον καπιταλισμό? Ο καπιταλισμός πλέον είναι η ζωή μας, δεν είναι απλά ένα πολιτικό ή οικονομικό σύστημα. Και πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να τον βελτιώσουμε. Ξέρω, δύσκολο εώς ακατόρθωτο, αλλά αυτό πιστεύω. Αν ο καθένας προσπαθούσε λίγο, τα πράγματα θα ήταν λίγο καλύτερα. Για να κλείσω, πιστεύω πως οι επόμενοι δυο-τρεις μήνες θα είναι πολύ δύσκολοι και μετά θα δούμε πως θα πάει η τετραετία, αν είναι τετραετία. Γιατί με το Βαγγελάκη στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και την Ντόρα που ετοιμάζεται στη Ν.Δ. δεν ξέρω που θα πάει το θέμα. Ίσως κάπου καλύτερα, ίσως κάπου πολύ χειρότερα…

18 09 2007
Nam3l3ss

@ everyone:

Παιδιά, το πρόβλημα νομίζω ότι συνοψίζεται τέλεια σε αυτό που είπε η ele. Στο ότι δηλαδή ένα νέος 17,5 χρονών, που στις επόμενες εκλογές θα έχει το δικαίωμα ψήφου, θεωρεί πως η λύση στα προβλήματα της κοινωνίας μας κρύβεται στον ξενοφοβικό, ομοφοβικό και αλλοθρησκοφοβικό κ. Καρατζαφέρη και την παρέα του. Και το ξαναλέω: ΔΥΣΤΥΧΩΣ για όλους μας, η ψήφος στον Καρατζαφέρη ΔΕΝ είναι ψήφος διαμαρτυρίας, είναι ψήφος εμπιστοσύνης και σύμπνοιας με τις πεποιθήσεις του. Μακάρι ο κόσμος απλά, απογοητευμένος από τα δύο μεγάλα κόμματα να στρεφόταν στον Καρατζαφέρη για να τους δώσει ένα «μάθημα»… αλλά τα πράγματα είναι πολύ πιο σκοτεινά απ’ ότι θα θέλαμε.

Ο Καρατζαφέρης εκφράζει μια μεγάλη μερίδα Ελλήνων (αυτούς τους γνωστούς φοβισμένους και εκνευρισμένους Έλληνες για τους οποίους ο morfeas πολύ σωστά γράφει πως φοβούνται ακόμα και τη σκιά τους) και είμαστε τυχεροί που τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες του είναι τόσο γραφικοί και κάνουν μια μεγάλη μερίδα των Ελλήνων αυτών να μην σκέφτεται να τους ψηφίσει.

Η αριστερά είναι πάντα η αριστερά και η Παπαρήγα παραμένει στα ίδια πράγματα που έλεγε και πριν μια 10ετία, λες και όλα παραμένουν αναλλοίωτα, λες και ο χρόνος δεν άλλαξε εμάς, τη χώρα, τον κόσμο ολόκληρο. Η αριστερά που εκφράζει η Παπαρήγα έχει πάψει προ πολλού να εκφράζει (κατ’εμέ) την επανάσταση. Πλέον εκφράζει τη στασιμότητα και το πισωγύρισμα.

Δε διαφωνώ με το να υπάρχουν διάφορες φωνές στη Βουλή. «Φωνές» όμως, όχι άναρθρες κραυγές εντυπωσιασμού και εκμετάλλευσης των φόβων των Ελλήνων. Δεν το χωράει ο νους μου ρε παιδιά! 2.000 άνθρωποι θεώρησαν πως η ψήφος τους έχει τόσο μικρή αξία που την έριξαν στη Σαρρή… είναι να απελπίζεσαι…

Όσο για τους πολιτικούς, συμφωνώ μαζί σας (ή τέλος πάντων με τους περισσότερους από εσάς), είναι σκατά. Όσο για το «κίνημα των bloger», κύριε Αλαβάνο το πιάσαμε το μήνυμα… ξέρετε που πρέπει να στραφείτε για ψήφους…ξέρετε ποιό χώμα είναι ακόμα παρθένο και πρόσφορο.

Η «μεγάλη αλλαγή» του κυρίου Καραμανλή, ξεκίνησε από σήμερα κιόλας. Αλήθεια, πέραν των τέως υπουργών/βουλευτών που δεν επανεκλέγησαν και αναγκαστικά τις θέσεις τους πήραν άλλοι βουλευτές της ΝΔ… είδατε εσείς καμιά αλλαγή στη σύνθεση; Πού είναι τα νέα πρόσωπα; Πού είναι το «διαφορετικό» και το «καινούργιο»; Μέσα από τα μουχλιασμένα μυαλά θα έρθει;

Ένα μεγάλο γιατί ρε παιδιά. Αυτό είναι το μόνο που σκέφτομαι. Γιατί θεώρησαν οι Έλληνες πως ένα κόμμα όπως το ΛΑΟΣ, το οποίο μισεί οτιδήποτε διαφορετικό, πατάει και καπηλεύεται τις ανησυχίες μας, θεωρεί ανώμαλο και ανάξιο όποιον δε θέλει να εξαφανίσει τους ομοφυλόφιλους, τους ξένους και τους αλλόθρησκους, μπορεί να προσφέρει μια φωνή που θα μας βοηθήσει στην εξέλιξή μας ως χώρα;

Και επιστρέφω εκεί απ’ όπου άρχισα: Πού φταίμε ΕΜΕΙΣ και παιδιά που αύριο θα βγούνε για πρώτη φορά να ψηφίσουν θεωρούν τον Καρατζαφέρη λύση; Τι μπορούμε να κάνουμε ΕΜΕΙΣ για να τους δείξουμε πως ο φόβος τους για οτιδήποτε διαφορετικό είναι φυσιολογικός αλλά πέρα για πέρα λανθασμένος; Πώς μπορούμε ΕΜΕΙΣ να παλέψουμε για κάτι διαφορετικό χωρίς να φτάνουμε στα άκρα;

Και, κυρίως, πως θα πείσουμε ΕΜΕΙΣ τη νέα γενιά (γιατί η παλιά είναι κολλημένη σε μια λούπα παρακμής) πως τα πράγματα δεν είναι μόνο πίσσα μαύρο ή λευκό του χιονιού και ότι οι ενδιάμεσες διαβαθμίσεις των χρωμάτων δεν είναι απαραίτητα κακές ή ζημιογόνες;

18 09 2007
morfeas

Φίλε μου όπως είπες υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι η ψήφος τους δεν έχει σημασία και δύναμη και έτσι ψήφισαν την Σαρρή ή οποιονδήποτε άλλο σαν τη Σαρρή. Επίσης υπάρχουν κάποιοι άλλοι που ψήφισαν κάποιον απλά επειδή ΞΕΡΟΥΝ το όνομά του, είτε λέγεται Μητσοτάκης, είτε λέγεται Παπανδρέου κλπ. Δηλαδή οι εκλογές είναι πλέον ένα happening, εδώ και πολλά χρόνια. Ποιον ξέρει ο κόσμος? Ποιος θα τραβήξει ψηφοφόρους? Άλλωστε κάπως έτσι βάλανε οι πασόκοι μπροστά τον Γιωργάκη, για να μην πάθουν πανωλεθρία, επειδή λεγότανε Παπανδρέου. Και το αποτέλεσμα? Κάψανε έναν πολιτικό, που σίγουρα δεν έκανε για αρχηγός κόμματος και πρωθυπουργός αλλά ήταν χρήσιμος και σίγουρα πολύ καλύτερος από λαμόγια τύπου Λαλιώτη, που τον ΑΝΑΓΚΑΣΑΝΕ να τον ξαναφέρει πίσω για συσπείρωση. Και τώρα βγαίνει ο κάθε Κουλούρης και στηρίζει τον Βενιζέλο προσδοκώντας ποιος ξέρει τι. Ο Βενιζέλος όταν εκλεγεί, γιατί θα εκλεγεί, τι θα κάνει? Θα καθαρίσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ.? Ή θα βολέψει αυτούς που τον στηρίξανε? Για να δούμε. Σας είπα, δύσκολος χειμώνας…

18 09 2007
ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ

Ένα μόνο από τα πολλά παράλογα που λες.

Πόσο μπορείτε να διαστρεβλώσετε την σημασία ενός γεγονότος εξ αιτίας των προσωπικών συμπαθειών σας;

Κάθε λογικός άνθρωπος, βλέποντας το αποτέλεσμα, θα έλεγε: Εύγε στους ψηφοφόρους του ΛΑΟΣ που μαύρισαν και καταπόντισαν την Σαρρή, που ψήφισαν ώριμα και δεν παρασύρθηκαν από το τρανταχτό όνομα μιας διασημότητας και την διαφήμιση. (Που και πάλι, εμένα συμπαθέστερη μού είναι η κοπέλα από τους Μαντούβαλους και τους Λαλιώτηδες που προτιμούν οι νεοδημοκρατοπασόκοι «σοβαροί», και ούτε απατεώνας ούτε υποκρίτρια είναι, αλλά εντάξει.)

Διότι το αντικειμενικό γεγονός αυτό είναι: Η Σαρρή καταποντίστηκε, παρ’ όλο που είχε το πιο αναγνωρίσιμο όνομα, εξαιρέσει του Άδωνι Γεωργιάδη φυσικά.

Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος από αυτό το γεγονός, αν θέλει να βγάλει συμπέρασμα, είναι ότι οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ είναι ώριμοι, συνειδητοποιημένοι και πολιτικοποιημένοι. Πώς εσύ τώρα, με ποια διαστροφή της λογικής, συνεπέρανες το ακριβώς αντίθετο, άγνωστον – ή μάλλον γνωστόν, τό είχες προαποφασίσει. (Και το εκλογικό αποτέλεσμα για την Σαρρή δεν σού έκανε μεν την χάρη, αλλά τόσο το χειρότερο για το εκλογικό αποτέλεσμα!)

18 09 2007
Nam3l3ss

Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος από αυτό το γεγονός, αν θέλει να βγάλει συμπέρασμα, είναι ότι οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ είναι ώριμοι, συνειδητοποιημένοι και πολιτικοποιημένοι

Προσπερνάω το γεγονός πως θεωρείς ως δεδομένο πως είναι ώριμοι, συνειδητοποιημένοι και πολιτικοποιημένοι άνθρωποι οι οποίοι εξ ορισμού και εκ πεποιθήσεως (επιλέγοντας ένα κόμμα όπως το ΛΑΟΣ) έχουν χάσει το δικαίωμα να θεωρούν τους εαυτούς τους οποιοδήποτε από τα τρία, και σου ξανα-υποβάλλω το ερώτημα: αυτοί οι 2.000 άνθρωποι που ψήφισαν Σαρρή (και κατά συνέπεια και το κόμμα που υποστηρίζεις) μπορείς να μου εξηγήσεις με ποιο σκεπτικό την ψήφισαν;

Και όσο για το «καταποντίστηκε»… μην τα λες αυτά δυνατά!
2.000 ακροδεξιοί ψήφισαν για να βάλουν στη Βουλή μια γυναίκα η οποία μέχρι χθες το μόνο που ήξερε καλά να κάνει είναι να τραγουδάει «ψωλέο σε ξεχάσαμε»…
Και μετά μιλάμε για τη σοβαρότητα του ΛΑΟΣ;;

Οποιοσδήποτε έχει έστω και μια σταγόνα μυαλού, δεν περιμένει να του πω εγώ (μέσα στον παραλογισμό που μου προσάπτεις, αν και δεν μου απαντάς σε κανένα από τα ερωτήματα που έθεσα) πως οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ (και του ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ εκεί έξω) μόνο για εύγε δεν είναι… το ξέρει ήδη!

Το μήνυμά σου δεν θα το σβήσω, γιατί κάτι τέτοια είναι ολόδικές σας πρακτικές (ξέρεις… φίμωση, λιθοβολισμός, σκοταδισμός…) και θα σας αφήσω να τα χαρείτε ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ…

ΥΓ: Η ωριμότητα των ψηφοφόρων του ΛΑΟΣ φαίνεται από την ψήφο τους σε αυτά εδώ το άτομα;;;

LOL…
Άσε…δε θα πάρω.

19 09 2007
ZlatkoGR

Τι λέει για ένα κόμμα το να κατεβάζει υποψήφια τη Σαρρή; Αυτό το σκέφτηκες, Καλλίμαχε; Τον Άδωνι; Το Βαϊτση; Το Βορίδη και τον Πλεύρη; Μήπως το Βελόπουλο; Ώριμοι, συνειδητοποιημένοι και πολιτικοποιημένοι, αυτοί που επέλεξαν αυτούς αντί για τη Σαρρή; Είχα ακούσει πολλά σε αυτές τις εκλογές, άκουσα και αυτό! Να χαρώ εγώ επίπεδο πολιτικής σκέψης…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: