Unsent

28 07 2007

Αγαπητή Εσύ,

Σε είδα πάλι προχτές στο τρένο. Σα φάντασμα, ταξιδεύεις ανάμεσα στη σκέψη και την καρδιά μου. Δε σου μίλησα φυσικά, γιατί ήξερα πως δεν μπορεί να είσαι εσύ. Ήταν απλά κάποια που σου έμοιαζε, κάποια που φευγαλέα μου θύμισε τη γλυκιά μορφή σου. Κάποια που δεν με ξέρει, δε μου μίλησε ποτέ, δε με αγκάλιασε, δε με συμβούλεψε και δε με έκανε να γελάσω όπως εσύ, αλλά κατάφερε για μια μονάχα στιγμή να μου ανοίξει και πάλι για λίγο την πληγή που άφησες εσύ πίσω σου όταν έφυγες.

Δε σου γράφω για να το διαβάσεις. Σου γράφω ακριβώς επειδή ξέρω πως δεν πρόκειται ποτέ να το διαβάσεις. Δε θα σου έγραφα ποτέ ξέροντας πως μπορεί να δεις αυτές τις λέξεις. Δε θα σου έγραφα ποτέ γνωρίζοντας πως κάτι που θα έκανα εγώ θα μπορούσε να σε στενοχωρήσει.

Σου γράφω απλά γιατί πρέπει. Είναι το μόνο που ξέρω και μπορώ να κάνω για να αδειάσω το μυαλό μου. Δεν έχω άλλη διέξοδο. Είναι το μόνο χαρτί που μπορώ να παίξει, σε ένα παιχνίδι από καιρό στημένο εναντίον μας. Βαρέθηκα να ψάχνω και να ρωτάω. Βαρέθηκα να θυμώνω και να μετανιώνω. Κουράστηκα να παλεύω και να μην ξέρω ποτέ το γιατί. Απελπίστηκα να ζητάω απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν ξέρω αν είναι καν εκεί.

Υπάρχουν μέρες που απλά δεν ξέρω γιατί συνεχίζω. Δε βρίσκω νόημα σε κανέναν και σε τίποτα γύρω μου και όμως τα κάνω όλα ξανά και ξανά, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή τα κομμάτια μου θα μπουν ξανά στη θέση τους και ότι θα ξεκινήσω επιτέλους να αναπνέω χωρίς τη μηχανική υποστήριξη που προσφέρει η ελπίδα. Ίσως πάλι, να συνεχίζω στα ίδια γιατί έτσι σε θυμάμαι ακόμα πιο πολύ. Μπορεί όλα όσα κάνουν να έχουν για βάση τους τη δική σου ύπαρξη. Μπορεί το δικό μου κομμάτι στον κόσμο να κρύβεται στις αναμνήσεις μου από εσένα και γι’αυτό να μου είναι τόσο δύσκολο να απαγκιστρωθώ από αυτές. Δεν ξέρω. Ώρες-ώρες, δε θέλω και να ξέρω.

Να σου πω ένα μυστικό; Να σου πω μια αλήθεια που κρύβεται στον πυρήνα της ανθρώπινης καρδιάς; Παίζει πολύ μοναξιά. Το βράδυ όταν κοπάσουν τα γέλια, οι ατέλειωτες διαδρομές από και προς τη δουλειά, η σιωπή, η αγωνία μήπως και τελικά το αύριο δεν αποδειχθεί καλύτερο του σήμερα…. σε όλα παντού και πάντα αφεντεύει η μοναξιά. Είναι γελοίο το πόσο μόνος μπορεί να νιώθεις ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους ανθρώπους. Είναι πραγματικά γελοίο. Η μοναξιά είναι μικρόβιο. Ξέρει να κρύβεται καλά και όταν σε βρει αδύναμο σε χτυπάει τόσο δυνατά που νιώθεις ανίκανος να αντιδράσεις. Και το χειρότερο είναι πως το συγκεκριμένο μικρόβιο δεν μπορεί να απομακρυνθεί: είναι βαθιά ριζωμένο μέσα σου. Λένε πως ο άνθρωπος, γεννιέται και πεθαίνει μόνος. Λάθος. Ο άνθρωπος γεννιέται, ζει και πεθαίνει μόνος, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες μοναξιές.

Μου έχεις λείψει. Πολύ. Αλλά τι σημασία έχει, σωστά; Ξέρουμε και οι δυο πως δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα μας, πως δεν μπορούμε να προστατεύσουμε τις πληγές μας. Μονάχα να τις περιποιούμαστε όταν αυτές αρχίζουν να ματώνουν.

Το πρωί θα είμαι και πάλι μόνος, παρέα με ότι έχει απομείνει από εμένα, εσένα και τα θρύψαλλα του κόσμου. Ένα συνοθύλευμα ζωών στο ξημέρωμα νέας μέρας.

Καλημέρα.

Σ’ αγαπώ

Ενέργειες

Information

14 Σχόλια

29 07 2007
FIngo

Sostos man.Exo dikaioma gia ena copy paste?Giati kolaei poli me mia katastasti dikia moy

29 07 2007
Nam3l3ss

Έχεις δικαίωμα για όσα copy-paste θέλεις, Fingo. 🙂

30 07 2007
keimgreek

που ξέρεις, μπορεί και να το διαβάσει

30 07 2007
lifewhispers

Σωστα, που ξέρεις…

30 07 2007
starlight

Έκανα τον πόνο εχθρό μου και φίλο μου τη μοναξιά λέει ένα τραγούδι. Δεν ξέρω αν είναι σωστό γενικά αλλά εμένα μου φαίνεται σαν τη μόνη λύση…

30 07 2007
kat.

κοίτα να δεις που εγώ παρακαλάω πάντα για να μου γράψει κάποιος κάτι αντίστοιχο και εσύ που το έγραψες για «εκείνη», δεν θα το διαβάσει ποτέ!

είναι αδικία ή όχι;;

30 07 2007
Nam3l3ss

@ keimgreek, lifewhispers: Ξέρω… αλλά δε με ενοχλεί πια. Το δέχομαι.

@ starlight: …και πίστεψέ με, το τραγούδι έχει απόλυτο δίκιο.

@ kat.: lol… Πού ξέρεις; Ψάξε λίγο τα blogs… κάπου κάποιος μπορεί να σου γράφει το γράμμα που περιμένεις πιστεύοντας και εκείνος πως δε θα το διαβάσεις ποτέ.

30 07 2007
kat.

αγαπητέ μου nam3l3ss,

ζήσε μάη μου να φας μπρόκολο..

καλό βράδυ!

φιλιά,

kat.

υγ. νομίζω, κατάλαβες

30 07 2007
Nam3l3ss

LOL… ναι, κάτι έπιασα…
Με πήρε η ευωδία του μπρόκολου…

31 07 2007
Fingo

Μου έχεις λείψει. Πολύ. Αλλά τι σημασία έχει, σωστά; Ξέρουμε και οι δυο πως δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα μας, πως δεν μπορούμε να προστατεύσουμε τις πληγές μας. Μονάχα να τις περιποιούμαστε όταν αυτές αρχίζουν να ματώνουν.

Ayto ta leei ola man.

31 07 2007
Nam3l3ss

🙂

1 08 2007
ocsoul

Η μοναξιά είναι μικρόβιο, κι όσο δεν την καταπολεμάς, τόσο σε αρρωσταίνει. Πολέμησε την

20 05 2012
klailia

ksereis pos se niotho….sa filo pou apla i routina kai i kathimerinotita apla mas *espase* kai kapia stigmi se blepo petaxta gia na do pos eisai kai na antalaksoume biastika ta nea mas….kathe fora lipon se psaxno….otan lupeis polles fores diabazo palia sou post…kathe fora mou @@@@@ ti psixologia..kleino ti selida me tin uposxesi pos den tha to ksanakano..omos kathe fora girizo me tin elpida pos tha ksanaimbei…mporei kathe mera na pernas dipla mou,na pineis kafe apenanti mou…kai omos de se ksero kai parola ayta kaneis afto to ***magiko**** tha mporousa na to xaraktirso sa mazoxismo…parolayta den tha to xaraktiriso gt de maresoun oi tampeles….apla na sai kala…

20 05 2012
Nam3l3ss

Oι παλιοί φίλοι που μπορεί να μην είναι πλέον όλη μέρα μαζί σου, αλλά που πάντα έχεις στο μυαλό σου και θέλεις να τσεκάρεις αν είναι καλά και ευτυχισμένοι, είναι το καλύτερο είδος φίλων. Λίγο μελαγχολικό βέβαια, γιατί βασίζεται όχι στο φυσιολογικό πάρε-δώσε της φιλίας, αλλά στις κοινές σας αναμνήσεις.
Γι’αυτό και το θεωρώ μεγάλη τιμή που βλέπεις κάπως έτσι τη σελίδα μου.

Και ας σου @#$@# την ψυχολογία ώρες ώρες.
Οι καλοί φίλοι σου λένε και τα στραβά ;p

Thanks για το σχόλιό σου
Είμαι πάντα εδώ γύρω, απλά τώρα τελευταία δεν γράφω πολύ.

Σχολιάστε

