Sunday’s Songs & Five Revelations

18 02 2007

Μιας και οι αγαπητές Razz και Ocsoul με tagaραν, I have no choice but to tell you 5 things about me (άλλο που δεν ήθελα)!

Thanks to both of you.

Λοιπόν. The rules, για εσάς που δεν τους γνωρίζετε, are simple. 5 πράγματα του χαρατήρα μου, 5 πράγματα που δεν παραδέχομαι με το «καλημέρα σας, με λένε…», 5 απλά χαρακτηριστικά μου. Και μετά δίνω πάσα σε 5 άτομα της επιλογής μου για να κάνουν ακριβώς το ίδιο.

Επειδή όμως, συχνά, η μουσική τα λέει καλύτερα από εμάς, κλικάρετε και στα κομμάτια που ακολουθούν. Θα σας βοηθήσουν να με καταλάβετε καλύτερα (if you’d like to) και θα πουν πολλά περισσότερα για τις πτυχές αυτές του χαρακτήρα μου απ’ότι θα μπορούσα ποτέ να πω από μόνος μου.

Let’s go, λοιπόν:

1) Μου αρέσει πολύ να χουζουρεύω το πρωί με καφέ και τσιγάρο. Δεν νομίζω πως υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να ξυπνάς ένα πρωινό (όχι πολύ μουντό ή πολύ φωτεινό, ένα οποιοδήποτε πρωινό) και να απολαμβάνει τις πρώτες ώρες της νέας μέρας στο κρεβάτι με ζεστό καφέ και την τονωτική φίλη σου, τη νικοτίνη.

Rufus Wainwright – Cigarettes & Chocolate Milk

Χάρις Αλεξίου & Γιώργος Νταλάρας – Πρωινό Τσιγάρο (Live) -ξέρω πως φαίνεται να μην κολλάει αλλά το ακούω ΠΑΝΤΑ, όποτε μου δίνεται η ευκαιρία να πραγματοποιώ την παραπάνω φαντασίωση.

2) Στην παρέα μου δεν μπορώ ποτέ να είμαι απλά ένα «μέλος». Θα είμαι είτε ένα από τα κύρια πρόσωπα, είτε δε θα είμαι καθόλου εκεί. Δε νιώθω καλά όταν οι άλλοι λένε «Ας πούμε και στον {input name}…», θέλω να λένε «Ρώτα τον {input name} και βλέπουμε τι θα κάνουμε…». Δεν είμαι ψώνιο. Απλά δεν μπορώ τη θέση του spacefiller. Θέλω να «υπάρχω» μέσα στην παρέα και να με θεωρούν από τα βασικότερα κομμάτια της.

Placebo – Pure Morning

3) Μου αρέσει η μοναξιά σχεδόν όσο μου αρέσει η παρέα. Θέλω να μένω μόνος μου περίπου όσες φορές γουστάρω να βγω έξω. Χρειάζομαι χρόνο για να συναρμολογήσω τα κομμάτια του εαυτού μου μετά από μια κουραστική μέρα ή μετά από μια δύσκολη περίοδο και αυτό δεν μπορώ να το καταφέρω (τουλάχιστον εγώ) σε κανένα μπουζικομάγαζο ή club της συνοικίας. Θέλω χρόνο για να τακτοποιήσω τις σκέψεις μου και όλα αυτά μπορώ να τα καταφέρω μόνο στη σιωπή του δωματίου μου.

Archive – Noise

4) Υποστηρίζω πάντα και παντού οτι είμαι αυτάρκης, αλλά δεν το εννοώ. Χωρίς φίλους νιώθω χαμένος. Γι’αυτό άλλωστε και για μένα οι φίλοι είναι πολύ πιο ψηλά από το σόι. Γιατί τους φίλους τους επιλέγουμε, δε μας τους επιβάλλει κανείς. Είναι οι άνθρωποι εκείνοι στους οποίους θα τρέξουμε για βοήθεια και για να γελάσουμε με το κουφό που μας έτυχε σήμερα στη δουλειά/στο δρόμο/στη σχολή. Θα μοιραστούμε και θα μας καταλάβουν. Θα μιλήσουμε και θα μπορέσουν να μας ακούσουν. Σκεφτείτε για ένα δευτερόλεπτο, όλη σας τη ζωή χωρίς τους φίλους σας…δεν είναι εκκωφαντικά άδειοι οι διάδρομοι των αναμνήσεων έτσι;;

Live – I Alone (Unplugged)

5) Μπορεί να παθαίνω ψύχωση με ένα πράγμα και να μην μπορώ καν να μιλήσω για αυτό, χωρίς προφανή λόγο. Μπορεί ώρες-ώρες να εκνευρίζομαι με το παραμικρό και να μη σηκώνω μύγα στο σπαθί μου για θέματα που ξέρω πως δεν είναι και τόσο σημαντικά, at the end of the day. Μπορεί να γίνομαι μαζοχιστής επιστρέφοντας ξανά και ξανά σε σχέσεις που δεν έχουν παρόν ή μέλλον. Μπορεί να μουδιάζω τον πόνο με ποτά και με ξενύχτια. Μπορεί να κάνω (ασυναίσθητα) τα πάντα (sometimes) για να με μισήσουν οι άλλοι και να με διώξουν μακριά. Όμως, κρυφά χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που θα με σηκώσουν από το πάτωμα και θα με πλακώσουν στις σφαλιάρες (κυριολεκτικά και μεταφορικά) μέχρι να συνέλθω από τον παραλλογισμό μου. Και εξ ίσου κρυφά, τους ευχαριστώ που δεν με αφήνουν να πνιγώ στη θάλασσα της τρέλας μου. Και είναι πολύ φουρτουνιασμένη η ρημάδα… 🙂

Alanis Morissette – Thank U

Και τώρα σειρά μου να κάνω tag. So the lucky ones are:

1) Βερενίκη

2) Sounds of Mine

3) Balidor

4) Dizzy Dream

5) Fotaras

Enjoy, people!!

Και ο player έπαίξε…

Dishwalla – Angels or Devils (Rare live version) (PS: Amazing…)

Crowded House – Four Seasons in One Day (Live) (PS II: This as well…)

Athlete – Wires

Dirty Vegas – Days Go By (Acoustic)

Anathema – A Natural Disaster

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

18 02 2007
razzmatazz

Diswalla και Crowded House…
Από τις μπάντες που ενώ δεν με ξετρέλαιναν 100% πάντα είχα μερικά κομμάτια τους στο πίσω μέρος του μυαλού μου για τις δύσκολες ώρες. Αρκούντως ντεζαβουϊκές επιλογές, προσυπογράφω!

Χωρίς τις Θεές Καφεΐνη και Νικοτίνη (και τον Προφήτη Αλ Κοόλ να συμπληρώνει το πάνθεον) θα ξυπνούσαμε κάποιο πρωί τελείως φρικαρισμένοι και θα βυθιζόμασταν σε μια μπανιέρα Μπεταντίν μήπως και αγγίξουμε τη θέωση. So light up 🙂

18 02 2007
razzmatazz

Μμμ ναι. Τι έλεγα; ΟΚ. Άλλα περίμενα όταν είδα Diswalla και ομολογώ οτι αυτό με βρήκε απροετοίμαστη.

Το κατέβασα. Το έβαλα να παίζει.
Μπουμ…

Τόσο έντονο συναίσθημα είχε να μου δημιουργήσει τραγούδι απ’ όταν πρωτοάκουσα το «Angel» της Sarah McLachlan, στα καπάκια από την ερωτική γείωση (όχι «μια», _τη_ γείωση). Ή απ’ όταν πέτυχα το «Colorblind» σε έναν άσχετο ραδιοφωνικό σταθμό της Κορίνθου, 3 η ώρα το βράδυ. Ίσως κι απ’ την πρώτη μου γνωριμία με τους Pain of Salvation με το «Second Love», πάλι αργά το βράδυ και πάλι μόνη, στα ξενερώματα κάποιου Πατρινού καρναβαλιού…

Thanks. It’s heartripping brilliant.

18 02 2007
Nam3l3ss

To τραγούδι αυτό το είχα ακούσει σε μια σειρά.

Δεν θυμάμαι με τίποτα ποια ακριβώς αλλά παίζει ανάμεσα στην τριάδα «Smallville -Roswell – Supernatural»…

Δεν ξέρω γιατί, αλλά και εγώ με το που έτυχε να ακούσω τη live έκδοσή του έμεινα κυριολεκτικά. Ειδικά εκεί που τραβάει τη φωνή του ο lead singer, πιστεύω πως είναι απίστευτο.

18 02 2007
bereniki

ninita 🙂

*****

19 02 2007
keimgreek

νάις σονγκς

22 02 2007
Μεταδοτικό! « Στη μέση του πουθενά

[…] μου φώναξαν μπιζελοπριγκήπισσα και nam3l3ss, και βρέθηκα να κοιτάζω τη σκυτάλη στα χέρια […]

Σχολιάστε

